باایمن ترین ریل جهان به طرف چین حرکت کرد

© Sputnik / Evgeny Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر Участники костюмированного мероприятия и пассажиры в вагоне брендированного поезда фестиваля "Времена и эпохи" в Московском метрополитене
Участники костюмированного мероприятия и пассажиры в вагоне брендированного поезда фестиваля Времена и эпохи в Московском метрополитене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
اپراتور لوژستیک فرانسوی GEFCO اولین ریل خنثی کن کاربن را راه اندازی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، این ریل به تاریخ 15 نوامبر 2021 اسلواکیا را به مقصد چین ترک کرد. راه اندازی یک حمل و نقل ایمن برای سیاره بدون انتشار گازهای گلخانه ای مضر در وب سایت این شرکت بیان شده است.
امضای قرارداد صادرات ریل به افغانستان از سوی ایران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.01.2021
امضای قرارداد صادرات ریل به افغانستان از سوی ایران

قطار بلوکی برای حمل کالا از 41 واگن تشکیل شده است و این سفر سه هفته طول خواهد کشید. او در این مدت از مسیر دونایسکا سلواکیا به شهر شیان چین سفر خواهد کرد. به گفته این شرکت، این نوع حمل و نقل برای تولیدکنندگانی که می خواهند به موضوع انتشار کاربن ناشی از حمل و نقل محصولات رسیدگی کنند، مناسب است. این ریل همچنین مجهز به سیستم کنترل دما و یکپارچگی کالا است. به این ترتیب، GEFCO 250 تن انتشار CO2 را از زنجیره تامین خانه به خانه جبران می کند.
گفته شده است که توسعه ریل در این شرکت با تمایل به یافتن راه حلی برای مشکل آب و هوا در بخش راه آهن توضیح داده شد. تقاضای فزاینده ای در بازار برای راه های حل سازگارتر با آب و هوا، به ویژه برای حمل و نقل از راه دور وجود دارد. در GEFCO، ما به چگونگی تاثیر راه های حل ما بر محیط زیست و مدرن سازی آنها برای به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای نگاه می کنیم، و همچنین روش های را برای جبران کاربن باقی مانده پیشنهاد می کنیم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала