Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا نگران شایعات جدایی گاوی نیست

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
بارسلونا مراتب تمدید قرارداد را با ستاره جوان و ملی‌پوش تیمش به خوبی پیش می‌برد و نگران انتقال او به چلسی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، گاوی، هافبک 17 ساله در این فصل به یکی از پدیده های بارسلونا تبدیل شده و عملکرد خوبش باعث شده تا به تیم ملی اسپانیا هم برسد.
قرارداد کنونی او تا سال 2023 اعتبار دارد و ال ناسیونال گزارش داده است که چلسی به دنبال خرید اوست. در همین رابطه سایت "گل" اعلام کرد چلسی تلاش زیادی می‌کند تا بتواند گاوی را پیش از تمدید قرارداد با بارسلونا برای حضور در لندن و بازی برای آبی‌پوشان در استمفوردبریج ترغیب کند
بارسلونا اما خیالش از بابت حفظ این بازیکن آسوده است. پیشنهاد هیئت مدیره بارسا برای قرارداد ۵ ساله روی میز است و مذاکرات با ملی‌پوش جوان و مستعد ادامه دارد. بارسلونا نگران شایعات چلسی برای جذب گاوی نیست.
مذاکرات هفته‌های گذشته در حال پیشرفت است تا به زودی تمدید قرارداد تکمیل شود. به نظر می رسد که گاوی در میان بازیکنان نام برده شده، در نزدیک ترین موقعیت ممکن به ثبت قرارداد جدید قرار دارد. هافبک ملی پوش 17 ساله بارسلونا فاصله بسیار کمی تا امضای یک قرارداد جدید دارد.
گاوی در پیروزی اسپانیا مقابل سویدن با نتیجه یک بر صفر فیکس بود. تیم انریکه در این بازی صعودش به جام جهانی قطر را با تک گل آلوارو موراتا نهایی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала