Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن رقیب جدی رئال در راه جذب مدافع چلسی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
طبق گزارش مارکا، در حال حاضر بایرن مونیخ جدی‌ترین رقیب رئال در راه جذب رودیگر است.
به گزارش اسپوتنیک، قراردارد آنتونی رودیگر با باشگاه چلسی در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز توافق بر سر تمدید قرارداد حاصل نشده است.
در همین مدت تیم هایی چون بایرن مونیخ و رئال مادرید برای خرید آنتونی رودیگر با این بازیکن وارد مذاکره شده اند. فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید اخیراً تاکید کرده است که اولویتش روی جذب بازیکنان رایگان است و به نظر می‌رسد که آنتونیو رودیگر یکی از گزینه‌های مناسب باشد.
رودیگر برای تمدید با بایرن‌مونیخ به توافق نرسیده و در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود و رئال مادرید هم می‌تواند او را از اول ژانویه برای فصل بعد بخرد.
به گفته مارکا در حال حاضر بایرن مونیخ جدی‌ترین رقیب رئال است که مشکلی برای پرداخت دستمزد 12 میلیونی وی ندارند و کار رئال را برای این انتقال خیلی مشکل می‌کنند.
در واقع، هر چند که زوج آلابا و میلتیائو نمایش خوبی داشته‌اند، اما رئال همچنان به تقویت ترکیبش در پست دفاع میانی نیاز دارد و آنتونیو رودریگر مدافع آلمانی 28 ساله چلسی گزینه مناسبی است که رئال مادرید نباید از او غافل شود.
عملکرد درخشان این بازیکن در سال های اخیر و به خصوص زیر نظر توماس توخل باعث ابراز علاقه تیم های بزرگی شده و در صورت عدم توافق برای ماندن در چلسی، احتمالا دیگر قدرت های اروپایی نیز به صف خرید آنتونی رودیگر اضافه خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала