Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران اولدترافورد؛ جلسه مهم سولسشر با حضور بازیکنان ارشد

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
سولسشر تصمیم دارد وضعیت بحرانی منچستریونایتد را با اجرای ایده‌های تاکتیکی متفاوت مدیریت کند.
به گزارش اسپوتنیک، فشار روی اوله گونار سولسشر در هفته های اخیر افزایش یافته و یونایتد پس از شکست 5-0 در خانه مقابل لیورپول و با دو گل برابر منچسترسیتی، در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته و هواداران خود را ناامید ساخته است.
نشریه انگلیسی "دیلی میل" در گزارش خود نوشت که سولسشر در حال مدیریت بحران است و می‌خواهد متوجه شود که چرا ایده‌های تاکتیکی او در بازی مقابل منچسترسیتی و لیورپول جواب نداده است.
سرمربی شیاطین سرخ روز گذشته (پنج شنبه) در ساعت 10 صبح جلسه مهمی را در کمپ تمرینی منچستریونایتد با حضور بازیکنان چون هری مگوایر، کریستیانو رونالدو، برونو فرناندز، لوک شاو، ویکتور لیندلوف و نمانیا ماتیچ ترتیب داده است.
این مربی 48 ساله در این جلسه درباره چونگی تغییر شرایط این فصل برای یونایتد صحبت کرده و برنامه‌های تاکتیکی این تیم پس از بازگشت به دفاع سه نفره در سه بازی اخیر را شرح داده است. برای بازی فردا رافا واران، پل پوگبا، ادینسون کاوانی و لوک شاو غایب هستند ولی این تیم انگیزه دارد تا نا امیدی را به موفقیت بدل سازد.
طبق گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی، زیدان گزینه ایده‌آل سران یونایتد محسوب می‌شود ولی این سرمربی هنوز علاقه‌ای به حضور در یونایتد در این زمان از فصل ندارد. البته شنیده‌ها حاکی این بوده که سرمربی سابق رئال مادرید مشغول یادگیری زبان انگلیسی است تا بتواند هدایت این باشگاه را بر عهده گیرد.
یونایتد حالا 9 امتیاز نسبت به چلسی صدرنشین فاصله دارد و از شش بازی گذشته خود در لیگ، تنها یک پیروزی به دست آورده‌ است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала