Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه‌های رئال؛ یوویچ دو مشتری دارد؛ مودریچ هالند را می‌آورد

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد رئال مادرید در فصل آینده دچار تغییرات گسترده در خط حمله خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، اینتر به تقویت خط حمله اش نیاز دارد. زوج ژکو – لاوتارو خوب جواب داده اند اما به یک جایگزین برای آینده است چرا که مهاجم بوسنیایی در حال حاضر 35 ساله است. الکسیس سانچز نیز به علت مصدومیت هایش بعید است که آینده ای در اینتر داشته باشد.
حالا توتواسپورت گزارش داده است که اینتر به خرید لوکا یوویچ فکر می کند هر چند که بلوتی از اینتر دیگر گزینه آنهاست. در حقیقت احتمال جدایی یوویچ از رئال در زمستان کم نیست چرا که در سومین فصلش در رئال نتوانسته شرایطش را عوض کند.
از سویی گفته می شود که پورتو با توجه به جدایی احتمالی لوئیز دیاز به دنبال تقویت ترکیبش است که یوویچ و ماریانو را دنبال می کنند و لیگ پرتغال نیز می تواند مقصدی احتمالی برای وی باشد.
در همین حال سایت فرانسوی له 10 اسپورت مدعی شده است که تمدید قرارداد مودریچ می تواند تاثیری کلیدی روی تصمیم های آینده رئال مادرید داشته باشد.
در حقیقت اگر لوکیتا قراردادش را تمدید کند، رئال فعلا قید تقویت تیم در خط هافبک را می زند و خریدهای رایگانی نظیر کسیه و پوگبا منتفی می شود و رئال روی خرید مهاجم یعنی هالند تمرکز می کند تا مهاجم نارویایی را کنار کیلیان امباپه در ترکیبش داشته باشد. اگر تمدید یک ساله قرارداد مودریچ محقق نشود، رئال اولویتش را روی جذب هافبک خواهد گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала