Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسرهای عظیم سیمئونه؛ فلیکس هم به غایبان خط حمله اتلتی اضافه شد

© Photo / Twitterژآئو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکو Atletico Madrid, Joao Felix'i 126 milyon Euro'ya transfer etti
ژآئو فلیکس ستاره پرتگالی اتلتیکو  Atletico Madrid, Joao Felix'i 126 milyon Euro'ya transfer etti - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
کار شاگردان دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید سخت‌ تر از قبل شد زیرا مهاجم جوان پرتغالی در تمرینات روخی‌ بلانکوس دچار مصدومیت شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های اسپانیایی، اتلتیکو مادرید که دو دیدار پایانی خود را بدون کسب پیروزی به پایان رسانده، در حالی روز شنبه به مصاف حریف خود اوساسونا خواهد رفت که ژوائو فلیکس، مهاجم جوان پرتگالی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
با اعلام باشگاه اتلتیکو مادرید، ژوائو فلیکس پرتگالی در تمرینات این باشگاه اسپانیایی دچار مصدومیت از ناحیه‌ی ماهیچه شده و حضور این مهاجم ملی پوش و گلزن پرتگالی در دیدار مقابل آث میلان در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت.
این در شرایطی است که طبق اعلام اتحادیه فوتبال اروپا، محرومیت آنتوان گریزمان نیز در رقابت‌ های لیگ قهرمانان اروپا به دو مسابقه افزایش یافته و این مهاجم ملی پوش فرانسوی نیز در دیدار آینده‌ی روخی بلانکوس مقابل روسونری در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ غایب خواهد بود.
در همین حال این موضوع، کار دیگو سیمئونه را نیز در مسابقات پیش روی اتلتیکو مادرید در رقابت های چمپیونزلیگ سخت تر از قبل خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала