Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماجرای حضور زیدان در منچستریونایتد جدی شد

© REUTERS / Susana VeraТренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Тренер Зинедин Зидан во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
هافبک سابق تیم ملی فوتبال فرانسه، مدعی شده که زین الدین زیدان در حال یادگیری زبان انگلیسی است.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل پتی، هم بازی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه، مدعی شده که این مربی در حال گذراندن کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی است.
او در مصاحبه خود در این مورد گفته است:

"زیدان اخیرا مشغول یادگیری زبان انگلیسی شده است؛ بنابراین به نظرم متوجه اهمیت این موضوع در مورد حرفه خودش شده است. اما فکر می‌کنم، پیوستن زیدان به منچستریونایتد درست نباشد. او نام بزرگی است، ولی هرگز در لیگ برتر بازی نکرده و ارتباط کمی با آن دارد؛ بنابراین همان طور که گفتم، چنین چیزی را باور نمی‌کنم."

پتی در ادامه افزود:
"البته ارتباطات اهمیت زیادی دارد. اگر پس از ورود به باشگاهی مثل منچستریونایتد زبان را بلد نباشید، با مشکل بزرگی مواجه خواهید شد. البته که او نام بزرگی است ولی هرگز در لیگ برتر بازی نکرده و ارتباط کمی با‌ آن دارد. بنابراین همان طور که گفتم، چنین چیزی را باور نمی کنم."
منچستریونایتد آغاز ضعیفی در فصل جدید لیگ جزیره داشته است و پس از یازده بازی با 17 امتیاز در رده ششم جدول این لیگ قرار گرفته است، نتیجه‌ای که باعث شده گزینه‌های زیادی برای جایگزینی سولشر سرمربی کنونی شیاطین سرخ در رسانه‌ها مطرح شود. گزینه‌هایی که نام زیدان در میان آن‌ها تفاوت ویژه‌ای با سایرین دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала