واکنش مسکو به طرح کنگره برای "به‌رسمیت نشناختن" ریاست‌جمهوری پوتین

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه طرح پیشنهادی نمایندگان کنگره ایالات متحده امریکا در "به رسمیت نشناختن" پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور در صورت شرکت در انتخابات 2024 را دخالت در امور کشور مستقل خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفتگو با شبکه تلویزیونی "روسیه 24" گفت که طرح پیشنهادی نمایندگان کنگره امریکا درباره "عدم به رسمیت شناختن" ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس جمهور در صورت شرکت در انتخابات 2024 دخالت در امور یک کشور مستقل است.
پیش از این، استیو کوهن و جو ویلسون، دو نماینده کنگره امریکا طرحی مبنی بر عدم به رسمیت شناختن پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور روسیه در صورت شرکت در انتخابات 2024 را پیشنهاد کردند.
پیشتر سفارت روسیه در امریکا نیز در واکنش به طرح نمایندگان کنگره آمریکا برای "به رسمیت نشناختن" پوتین اعلام کرد، به قانونگذاران امریکایی توصیه می‌کنیم به مسائل داخلی خود بپردازند.
سفارت روسیه در امریکا در حساب توییتری خود نوشت: "تلاش‌های تعدادی از نمایندگان پارلمان امریکا برای تبلیغ خود به بهای روس‌هراسی محکوم به شکست است و این به چیزی جز مضحکه شدن منجر نمی‌شود. به جای تلاش برای مداخله در امور داخلی روسیه زمان آن فرا رسیده است که قانونگذاران این کشور به وضعیت داخلی کشور خود رسیدگی کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала