Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ول‌خرجی دورتموند برای خرید جانشین هالند؛ بچه غول رفتنی می‌شود؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران بروسیا دورتموند Футбол. Лига Европы. Матч "Боруссия (Дортмунд) - "Краснодар"
هواداران بروسیا دورتموند  Футбол. Лига Европы. Матч Боруссия (Дортмунд) - Краснодар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
به نظر می‌ رسد مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان برای جذب کریم آدیمی بسیار مصمم باشد و قصد دارد با هزینه ای هنگفت، این بازیکن را به جمع زنبورها اضافه کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه بیلد چاپ آلمان، کریم آدیمی همچنان تیتر اصلی بسیاری از نشریات اتریشی و آلمانی به حساب می‌ آید.
طبق گزارش این نشریه‌ی آلمانی، بروسیا دورتموند برای مهاجم آلمانی باشگاه سالزبورگ اتریش مجموعا شصت میلیون یورو هزینه خواهد کرد.
از این شصت میلیون یورو، حدود سی و پنج میلیون یورو بابت هزینه‌ی این انتقال به سالزبورگ اتریش پرداخت می‌ شود.
از طرف دیگر، یک قرارداد پنج ساله به ارزش بیست و پنج میلیون یورو با دستمزد سالانه پنج میلیون یورو برای کریم آدیمی در نظر گرفته خواهد شد.
رقم انتقال سی و پنج میلیون یورویی، کریم آدیمی را به گران‌ ترین بازیکن تاریخ بروسیا دورتموند تبدیل خواهد کرد.
پیش از این نیز متس هوملس با انتقال ۳۰.۵ میلیون یورویی خود، این رکورد را در اختیار داشت که البته برخی از منابع، عثمان دمبله، وینگر فرانسوی را گران‌ ترین خرید دورتموند می‌ دانند.
بایرن مونیخ، بارسلونا، لایپزیش، وولفسبورگ و چندین و چند باشگاه انگلیسی و ایتالیایی به کریم آدیمی نوزده ساله لینک و علاقمند شده‌ اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала