Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؛ فرزند لاماسیا چه رو میکند؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز امشب برای نخستین بار در قامت سرمربی روی نیمکت بارسا آنهم در دربی حساس کاتالونیا خواهد نشست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا امشب پس از وقفه دو هفته ای بازی های ملی، دوباره به رقابت های لالیگا برخواهد گشت.
امشب شب باشکوه و البته خاصی برای هواداران خاص آبی اناری ها خواهد بود، زیرا یکی از محبوب ترین چهره های نیوکمپ حالا در قامت سرمربی به این تیم برگشته است.
اما ژاوی که بارسلونای تکه تکه شده و با لشکری از مصدوم را در اختیار گرفته است، برای بازی امشب چه چیز جدیدی برای هواداران رو خواهد کرد.
سیستم بازی
بدون شک انتظار میرود ژاوی همان طور که در السد از سیستم 4-3-3 استفاده میکرد، در بارسا نیز با استفاده از همین سیستم تیم را آماده مسابقات کند. سیستمی که البته خیلی در این تیم معمول نیست، ولی ژاوی مجبور است با توجه به شرایط تغییراتی را در تیم ایجاد کند.
دروازه بان ها
روی کاغذ، مارک آندره تراشتگن دروازه بان شماره 1 تیم است، اما در صورتی که شرایط تغییر کند، احتمال دارد در رقابت های جام حذفی از نتو و پنا هم در ترکیب استفاده شود. بارسا در تنها خطی که مشکل و مصدوم ندارد، خط دروازه است.
مدافعان
با توجه به مصدومیت سرجینو دست و دور بودن او از میادین تا ماه جنوری، بازگشت سرجی روبرتو را میتوان به دفاع راست حتمی دانست. با این وجود که دنی آوز هم حالا در بارسا حضور دارد و او نیز میتواند در این پست برای ژاوی در ترکیب قرار بگیرد. در قلب خط دفاع هم بدون شک از جرارد پیکه و اریک گارسیا استفاده خواهد شد، در حالی که حضور آلبا در سمت چپ خط دفاعی نیز حتمی خواهد بود.
هافبک ها
سرخیو بوسکتس و فرنکی دی یونگ برای ژاوی بازیکنانی مطمئن به نظر می برای بازی در خط میانی خواهند بود، اما دوری پدری باعث شده تا جانشین مطمئنی برای او پیدا نشود. گاوی، نیکو و کوتینیو گزینه هایی هستند که ژاوی امروز در مرکز بجای پدری از آنان استفاده خواهد کرد.
مهاجمان
در خط حمله بارسا مشکلات زیادی دارد، زیرا ستاره ها و بازیکنان اصلی تیم همگی در فهرست مصدومان قرار دارند، اگر قرار باشد نام یک بازیکن فیکس گرفته شود، نام آن ممفیس دپای است که هم مصدوم نیست و هم شرایط فوق العاده خوبی پس از بازگشت از بازی های ملی دارد.
این در حالیست که بازیکنان جوان دیگری مثل میکا مارمول، آلوارو سانز، لوکاس دی وگا، عبده عزالزولی و فران جوتگلا، در روزهای اخیر با تیم بزرگسالان بارسا تمرین کردند.
بارسا امشب از ساعت 00:30 به وقت کابل در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اسپانیول خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала