Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین فهرست اعلامی ژاوی در بارسا؛ فاتی و پدری غایبان اصلی

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
ژاوی سرمربی جدید بارسلونا اولین لیست خود را برای اولین بازی خود اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا ساعاتی پیش از بازی مقابل اسپانیول آخرین تمرین خود را در نیوکمپ انجام داد و ژاوی لیست خود را برای دربی کاتالونیا اعلام کرد.
آنسو فاتی، پدری، عثمان دمبله، مارتین بریتویت و سرجینیو دست به علت مصدومیت خط خوردند. آگوئرو نیز به علت مشکل قلبی غایب است و فعلا از میادین دور است.
البته پیکه، سرجی روبرتو، اریک گارسیا و نیکو گونزالس با اتمام مصدومیت هایشان در لیست قرار گرفتند. الیاس ، عبده و بالده از آکادمی نیز در لیست ژاوی قرار گرفته اند.
لیست بارسلونا برای بازی امشب بدین شرح است:
ترشتگن، نتو، اینیاکی پنیا، پیکه، آرائوخو، بوسکتس، ریکی پوچ، ممفیس، دمیر ، کوتینیو، لنگله، لوک دی یونگ، آلبا، سرجی روبرتو، فرنکی دی یونگ، مینگزا، اومتیتی، اریک گارسیا، نیکو، گاوی، بالده، الیاس و عبده.

ژاوی مجموعا 23 بازیکن را در لیستش قرار داده است و حالا همه منتظر هستند تا اولین ترکیب وی را به عنوان سرمربی جدید بارسا ببینند.
حضور ژاوی امید زیادی را در میان هواداران ایجاد کرده است. البته دنی آلوز خرید تازه وارد بارسلونا تا جنوری نمی تواند برای این تیم بازی کند چرا که بر اساس قوانین تا شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی حق بازی کردن برای تیم جدیدش را ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала