Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفت بازی یک بُرد، اوله با هواداران خداحافظی کرد؟

© AFP 2023 / OLI SCARFFسولسشر و رونالدو
سولسشر و رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
با توجه به نتایجی که اوله گونار سولسشر با منچستریونایتد کسب کرده است، به نظر می‌رسد که اخراج او قطعی است و بزودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات به خوبی تقویت شد و با جذب جیدون سانچو، رافائل واران و رونالدو، به نظر می‌رسید که این تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس باشد.
یونایتد اما به غیر از چند هفته نخست، نتایج خوبی کسب نکرد و در حال حاضر با سولسشر غرق در بحران است و در 7 بازی آخر تنها یک پیروزی کسب کرده است.
این تیم برابر استون ویلان با نتیجه 0-1، برابر لستر با نتیجه 2-4، برابر لیورپول با نتیجه 0-5، برابر سیتی با نتیجه 0-2 و برابر واتفورد با نتیجه 1-4 شکست خورده و تنها یک پیروزی 0-3 برابر تاتنهام داشته و یک تساوی نیز برابر اورتون با نتیجه 1-1 کسب کرده است.
شکست‌های پیهم اوله را به لبۀ پرتگاه رساند و شایعه اخراج این مربی نروژی در چند هفته آخر به اوج خودش رسیده بود، اما مدیران یونایتد او را اخراج نکردند و وی تا هنوز هدایت شیاطین سرخ را به عهده دارد.
اما حالا به نظر می‌رسد که او در آخر خط رسیده زیرا شکست برابر واتفورد خیلی سنگین بود و اینبار مدیران یونایتد به او رحم نخواهند کرد.
اوله با درک این موضوع امشب طوری از ورزشگاه بیرون شد که به نظر می‌رسید در حال خداحافظی است و با هواداران و بازیکنان برای همیشه وداع می‌کند.
حالا دیده شود که وی طی ساعات آینده و یا هم روزهای آِینده اخراج خواهد شد یا همچنان به کارش ادامه خواهد داد.
شایعات اخراج اوله در حالی به اوجش رسیده که زیدان گزینه جدی مدیران این باشگاه محسوب می‌شود و در صورتی که مربی نروژی اخراج شود، وی جانشینش خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала