Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنری: با آمدن مسی توجه به لیگ فرانسه بیشتر شده است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیری آنری Russia World Cup France - Belgium
تیری آنری  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه، در مورد انتقال لیونل مسی به پاریسن‌جرمن صحبت کرد و مدعی شد که هنوز نمی‌تواند هم‌تیمی سابق خود را به پیراهن پاریسن‌جرمن قبول کند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تابستان گذشته و پس از آن که قراردادش از سوی بارسلونا تمدید نشد، به صورت آزاد راهی باشگاه پاریسن‌جرمن شد و با این باشگاه فرانسوی قرارداد دو ساله بست.
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
ورزش
دشمنان دیروز، رفقای امروز؛ مسی و راموس در تمرینات پی‌اس‌جی+عکس
آمدن مسی که 6 توپ طلا کسب کرده و افتخارات فردی زیادی در کارنامه دارد، تأثیر مثبتی بر روی لیگ فوتبال فرانسه داشت و ضمن این که نشر تلویزیونی این لیگ افزایش یافت، حالا میلیون‌ها فوتبال دوست منتظر بازی پی‌اس‌جی اند تا لئو را در کنار امباپه و نیمار ببینند.
تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه و هم‌تیمی سابق مسی در بارسا، در گفت‌وگویی در مورد انتقال هم‌تیمی سابقش به پی‌اس‌جی صحبت کرده و می‌گوید که با آمدن لئو به لوشامپیونه، توجه به لیگ فرانسه بیشتر شده است.

او در مورد مسی گفت:" انتقال مسی به پی‌اس‌جی برای فوتبال فرانسه اتفاق بزرگ و بسیار خوبی بود. چه از لحاظ حق پخش تلویزیونی و چه از لحاظ بالاتر رفتن سطح کیفی لیگ. حالا او در پی‌اس‌جی است، کنار پاردس، دی ماریا و دوستش نیمار. مطمئنا آن‌ها با مسی حرف زده بودند و خود او نیز به این نتیجه رسید که می‌تواند در پی‌اس‌جی بار دیگر به کسب موفقیت های بزرگ نزدیک شود. اتفاقی که در چند سال اخیر برای او در بارسا رخ نداده بود. امیدوارم او در فوتبال فرانسه جام های زیادی ببرد از جمله لیگ قهرمانان را ولی اعتراف می کنم که هنوز نتوانسته ام مسی را با پیراهن پی اس جی قبول کنم."

او در ادامه در مورد عدم درخشش فوق ستاره آرجانتینی صحبت کرد و گفت:" مسی هنوز در لوشامپیون گل نزده ولی در لیگ قهرمانان توانسته سه گل به ثمر برساند و همچنان بازیکنی خارق العاده است. حالا در همه دنیا توجه بیشتری به لیگ فرانسه دارند. درست مثل زمانی که زلاتان اینجا بازی می‌کرد."

آنری در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که وی چندی قبل گفته بود که مسی در پی‌اس‌جی منزوی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала