Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ سیتی – آربی لایپزیگ، پشت دروازه‌های بسته برگزار می‌شود + عکس

© REUTERS / Gareth CopleyManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
به دلیل گسترش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان، بازی دو تیم منچسترستی و آربی لایپزیگ در ورزشگاه ردبول آرنا، پشت دروازه‌های بسته برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند روز آخر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و این موضوع سبب شده تا دولت این کشور وضعیت اضطراری ملی اعلام کند.
دولت بخاطر مهار موج جدید کرونا، تلاش دارد تا گردش در شهرها را کنترول کند و از تجمعات بزرگ جلوگیری کنند. این موضوع روی فوتبال آلمان نیز تأثیرگذار بوده و در برخی‌ شهر‌ها که تهدیدات بسیار بالا است، هواداران فوتبال اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندارند.
به این ترتیب دیدارهایی هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا که تیم‌های آلمانی میزبان حریف اند، پشت دروازه‌های بسته برگزار خواهد شد و هواداران اجازه ندارند تا بازی‌های تیم‌های مورد علاقه شان را از نزدیک تماشا کنند.
یکی از مهم‌ترین‌ دیدارها که دو هفته بعد برگزار خواهد شد، دیدار سیتی – آربی لایپزیگ در ورزشگاه ردبول آرنا است که به صورت قطعی پشت دروازه‌های بسته برگزار خواهد شد.
گفته می‌شود که دیدار دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا نیز به احتمال قوی پشت دروازه‌های بسته برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала