Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لستر 0 – چلسی 3؛ تداوم صدرنشینی با قدرت‌نمایی در کینگ پاور + عکس

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
چلسی موفق شد در دیدار خارج از خانه لسترسیتی را شکست داده و در صدر جدول لیگ برتر انگلیس با اقتدار باقی بماند.
به گزارش اسپوتنیک، در نخستین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی از ساعت 17:00 در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف لسترسیتی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 شکست دهد و اختلاف را در صدر افزایش دهد.
آبی‌ها در این دیدار تیم برتر میدان بودند و بازی را با اقتدار آغاز کردند. این تیم در دقیقه 14 به گُل نخست دست یافت و آنتونیو رودیگر موفق شد تیمش را از حریف پیش بیندازد.
در دقیقه 28 آنگولو کانته دومین گُل چلسی را به ثمر رساند و این تیم با برتری در نیمه نخست راهی رختکن شد.
چلسی در نیمه دوم نیز تیم برتر بود و حملات زیادی روی دروازه لسترسیتی داشت. شاگردان توخل در 71 موفق به زدن گُل سوم شدند و کرستین پولیسیچ که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، موفق شد با گُلزنی خیال هواداران را بابت کسب پیروزی راحت کند.
چلسی در ادامه دو گُل دیگر نیز به ثمر رساند اما گُل‌های ریس جیمز و پولیسیچ از سوی داور بازی آفساید اعلام شد و این بازی با نتیجه 0-3 به سود آبی‌ها به پایان رسید.
با این نتیجه چلسی 29 امتیازی شد و همچنان با اقتدار در صدر ماند و لستر نیز با 15 امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала