Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معاوضۀ آرتور با پیانیچ غیر قانونی عنوان شد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پیانیچ
پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
عضو شوید
دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس در مورد معاملۀ آرتور ملو و میرالم پیانیچ، اعداد و ارقام را دست کاری کرده اند تا تراز مالی خویش را بهبود بخشند.
به گزارش اسپوتنیک، آرتور ملو هافبک برازیلی، تابستان سال گذشته از بارسا با رقم 72 میلیون 10 میلیون متغییرات راهی یوونتوس شد. یوونتوس هم در عوض میرالم پیانیچ را به باشگاه بارسلونا واگذار کرد.
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2021
ورزش
سکوت پیانیچ شکست: او نمیتوانست با من حرف بزند
حالا رومن مولینا، روزنامه نگار مطرح می‌گوید که این معامله غیرقانونی بوده و هر دو باشگاه اعداد و ارقام را دست کاری کرده اند تا تراز مالی خویش را بهبود بخشند.
بر اساس گفته‌های مولینا، بارسلونا آرتور را با مبلغ 72 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو اضافی به یووه فروخت، در حالی که آنها ادعا می کنند که 60 میلیون یورو برای جذب پیانیچ پرداخت کرده‌اند و 5 میلیون یورو هزینه اضافی نیز دارد. با این حال، همۀ این‌ها ظاهری و برای پوشش دادن به سود سرمایه داخلی باشگاه بوده است، زیرا تنها 12 میلیون یورو بین دو طرف دست به دست شد.
افزایش سرمایه به هر دو باشگاه این امکان را داد که با توجه به ارقام نقل و انتقالات، هر کدام نزدیک به 40 میلیون یورو از قرارداد مبادله به دست آورده و تراز مالی خود را بهبود ببخشند .
با توجه به این ادعاهای مولینا، احتمال دارد بارسلونا در مورد این موضوع تحقیقاتی انجام دهد زیرا این معامله در زمان بارتومئو انجام شده و لاپورتا و تیم کاری‌اش قطعاً از آن بی‌خبر اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала