Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه به جانشین احتمالی اوله: از "شر" رونالدو خلاص شو

© REUTERS / THANASSIS STAVRAKISRonaldo Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match
Ronaldo     Soccer Football - Euro 2020 - Round of 16 - Belgium v Portugal - La Cartuja Stadium, Seville, Spain - June 27, 2021  Portugal's Cristiano Ronaldo reacts after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
کارلتون کول می گوید، برندان راجرز در صورت جایگزینی اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد، باید از شر رونالدو خلاص شود.
به گزارش اسپوتنیک، چیزی به اخراج اوله گونار از هدایت یونایتد باقی نمانده است و به دنبال شکست سنگین 4 بر 1 مقابل واتفورد در بازی دیروز، انتظار میرود تا ساعاتی بعد خبر جدایی سولسشر از یونایتد به طور رسمی اعلام شود.
با این حال طبق گزارشها در انگلیس، راجرز سرمربی سابق لیورپول و برحال لستر یکی از افراد مورد علاقه باشگاه برای هدایت در اولدترافورد است که گفته میشود، در صورت انتخاب از مربیان لیگ برتری، وی کاندید شماره اول است.
کارلتون کول مهاجم سابق در لیگ برتر از راجرز برای موفقیت در اولدترافورد حمایت کرد، اما او معتقد است که این مربی ایرلند باید ابتدا از شر کریستیانو رونالدو خلاص شود زیرا او آینده ای در باشگاه ندارد.
با تمام این ها، توصیه کول به راجرز احتمالاً بسیاری از طرفداران و کارشناسان را شوکه خواهد کرد، زیرا رونالدو بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل است.
او تا کنون در 9 بازی لیگ، 4 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала