Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخالت مستقیم نماینده رونالدو برای انتخاب جانشین سولسشر

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain head coach Julen Lopetegui
Spain head coach Julen Lopetegui - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
خورخه مندس ایجنت کریستیانو رونالدو در تلاش است تا جولن لوپتگی سرمربی سویاجایگزین سولسشر در منچستریونایتد شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که خبرهای پیرامون خواست رونالدو مبنی بر انتصاب لوئیز انریکه به عنوان سرمربی من‌یونایتد مطرح شده بود، حالا اما گفته می‌شود که خورخه مندس ایجنت این بازیکن مشتاق است جولن لوپتگی سرمربی سویا را به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد به خدمت بگیرد.
شیاطین سرخ امروز رسما اوله گونر سولسشر را از وظیفه برکنار ساختند و این اخراج پس از شکست شوک آور 4-1 برابر تیم رده ته جدولی واتفورد ثبت شد.
فعلا مایکل کریک در چند بازی بعدی هدایت من‌یونایتد را عهده دار خواهد بود. در همین حال، یونایتد به دنبال جانشین سولشیر به عنوان سرمربی موقت است تا پایان فصل هدایت آنها را بر عهده بگیرد.
جولن لوپتگی یکی از معدود نامزدهای احتمالی برای این شغل است. سرمربی سابق رئال مادرید و اسپانیا اخیراً شایستگی‌های خود را در لیگ اروپا 20-2019 نشان داده است.
تیم سویا زیر نظر او در نیمه نهایی با نتیجه 2-1 منچستریونایتد را شکست داد. آنها سپس با شکست اینترمیلان با نتیجه 3-2 به عنوان قهرمانی ادامه دادند. سویا در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار دارد که در تضاد کامل با ثروت یونایتد در لیگ برتر است. هنوز مشخص نیست که آیا لوپتگی آماده انتقال به منچستریونایتد است یا خیر.
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
ورزش
رونالدو انریکه را می‌خواهد اما یونایتد زیدان را
در این فصل ثروت بارسلونا کاهش یافته و در رئال مادرید و اتلتیکو مادرید ناهماهنگی وجود دارد. این بدان معناست که سویا شانس واقعی قهرمانی لالیگا و سایر جام‌های داخلی را دارد.
در حالی‌که با اخراج سولسشر اتفاق اجتناب ناپذیری رخ داده، مشکلات برای تصمیم گیرندگان منچستریونایتد تمام نشده است. واقعاً کمبود مدیران با کیفیت که در حال حاضر آزاد هستند وجود دارد. آنها در ماه گذشته با حمایت از سولسشر پس از شکست 5-0 مقابل لیورپول، شانس خود را برای جذب آنتونیو کونته از دست دادند. تاتنهام هاتسپر از این فرصت استفاده کرد و مربی ایتالیایی را امضا کرد.
منچستریونایتد اکنون زین الدین زیدان را به عنوان گزینه بزرگی در بین مدیران آزاد دارد. با این حال، ظاهراً زیدان بیشتر به مدیریت تیم ملی فرانسه علاقه دارد.
چند نام دیگر روی میز عبارتند از برندان راجرز، مائوریسیو پوچتینو، اریک تن هاگ، جولن لوپتگی و لوئیس انریکه. با این حال، همه این مدیران در حال حاضر شاغل هستند و اگر منچستریونایتد آنها را به خدمت بگیرد، هزینه زیادی خواهد داشت.
علاوه بر این، بسیاری از این مدیران ممکن است نخواهند به یونایتد بپیوندند، زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که این کار در حال حاضر موقت است.
هیئت مدیره منچستریونایتد واقعا تصمیم بزرگی در حال حاضر دارد. جالب است که ببینیم آنها در نهایت می‌توانند چه کسی را جایگزین اوله گونر سولسشر سازند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала