Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو انریکه را می‌خواهد اما یونایتد زیدان را

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو می‌خواهد لوئیز انریکه به عنوان سرمربی منچستریونایتد جایگزین اوله گونر سولسشیر شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو ترجیح می‌دهد که نیمکت هدایت منچستریونایتد به لوئیز انریکه سرمربی اسپایایی برسد.
سرانجام امروز اوله گونر از سمت‌اش برکنار شد در حالی‌که این باشگاه از قبل به دنبال جانشین وی بوده است.
اسکای اسپورت مدعی شده که رونالدو مهاجم تاثیرگذار یونایتد به جای همکاری مجدد با زین الدین زیدان، از انریکه می‌خواهد که جایگزین سولشیر در اولدترافورد شود.
زیدان سرمربی سابق رئال مادرید با رونالدو در غول اسپانیایی کار کرد، جایی‌که آنها سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان اروپا را بین سال‌های 2016 تا 2018 به دست آوردند.
اما رونالدو 36 ساله که به نظر می‌رسد نفوذ زیادی در باشگاه دارد، انریکه را به جای اریک تن هاگ و زیدان ترجیح می‌دهد که هر سه نفر از برجسته ترین نام‌های مورد نظر این تیم محسوب می‌شوند.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق اسپرز که اکنون در پاریسن‌جررمن است و برندان راجرز از لسترسیتی؛ در شرایطی که اوضاع پیش آمده تصور می‌شود که گزینه‌های دور دست باشند.
انریکه از اواخر سال 2019 هدایت اسپانیا را بر عهده گرفته و این کشور را به نیمه نهایی مسابقات یورو 2020 تابستان امسال رساند و سپس در ضربات پنالتی مقابل ایتالیای برنده نهایی تعظیم کرد. این مربی51 ساله در سه سال حضورش در نیوکمپ، بارسلونا را به دو عنوان قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند، همان زمانی که رونالدو در ترکیب رئال حضور داشت.
یونایتد پس از نمایش ضعیف اخیر در بازی مقابل واتفورد که 4-1 باخت و نیز شکست‌های تلخ برابر لیورپول و سیتی تصمیم به جدایی از سولسشیر گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала