Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ندود: آلگری به زمان نیاز دارد تا یووه را دوباره بسازد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آلگری
آلگری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
پاول ندود نائب رئیس یوونتوس می‌گوید که مکس آلگری به زمان نیاز دارد تا پس از خروج رونالدو، ترکیب تیم‌اش را دوباره تنظیم کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاول ندود بازیکن سابق و نائب رئیس فعلی یوونتوس معتقد است از دست دادن کریستیانو رونالدو به شروع بانوی پیر در سری آ؛ صدمه زده است.

ندود در مصاحبه‌ای با DAZN نظرش را با هواداران شرح داد و گفت: "با خروج کریستیانو رونالدو از یوونتوس، این تیم در این فصل از فُرم افت کرده است. آنها برای پیشرفت تحت فرمان آلگری تلاش کرده‌اند. آنها در حال حاضر در رده هفتم جدول سری آ قرار دارند."

با توجه به این‌که رونالدو اکنون در منچستریونایتد حضور دارد، ندود به برنامه‌هایی برای تجدید قوا در تیم اشاره کرد و اظهار داشت: "مکس آلگری تلاش خواهد کرد تا تیم را به استانداردهایی برساند که رونالدو آنها را ترک کرده است. با این حال، به نظر نمی‌رسد که او هنوز این مشکل را حل نکرده باشد، با 13 ترکیب اصلی مختلف در لیگ داخلی تا کنون. واضح است که یوونتوس تاثیر کریستیانو رونالدو را فراموش کرده است."

یوونتوس بازی دیروز مقابل لاتزیو را با پیروزی 2-0 به پایان رساند و این تیم را به جایگاه هفتم سری آ رساند. اگرچه آنها هر سه امتیاز را به دست آوردند اما این دو گل توسط لئوناردو بونوچی به ثمر رسید. او با گلزنی از روی نقطه پنالتی به بیانکونری نیرو داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала