Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان ناکامی‌های مسی؛ نخستین گُل لئو در لیگ فرانسه + عکس/ویدیو

© REUTERS / Benoit TessierЛионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس 6 بازی در رقابت‌های لوشامپیونه، موفق شد نخستین گُل خود را برای پاریسن‌جرمن در رقابت‌های لیگ فرانسه به ثمر برساند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تابستان گذشته و پس از آن که قراردادش از سوی بارسلونا تمدید نشد، به صورت آزاد راهی باشگاه پاریسن‌جرمن شد و با این باشگاه فرانسوی قرارداد دو ساله بست.
مسی از زمان پیوستن به پی‌اس‌جی در رقابت‌های لیگ 1، موفق به گُلزنی با پیراهن این تیم نشده بود و انتقادهای زیادی از او در این مورد صورت می‌گرفت.
مسی که قبل از این 6 بازی انجام داده بود و موفق به گُلزنی نشده بود، امشب و در پیروزی 1-3 پی‌اس‌جی برابر نانت، موفق شد سومین گُل تیمش و نخستین گُل خودش را به ثمر برساند و به روند ناکامی‌هایش در امر گُلزنی در رقابت‌های لیگ پایان بخشد.
مسی برای زدن نخستین گُلش 20 شوت به سمت دروازه حریفان زد و پس از رسیدن به این هدف هفدهمین بازیکن آرجانتینی لقب گرفت که برای پی‌اس‌جی گُلزنی می‌کند.
https://youtu.be/DK6QShqeMUA?t=8
این بازیکن پس از بازی در مورد نخستین گُل خودش صحبت کرد و از این که توانسته به این موفقیت دست یابد، ابراز خوشحالی کرد.

لئو گفت:" از نخستین گُلم با پیراهن پاریسن‌جرمن در رقابت‌های لیگ 1 فرانسه خوشحال هستم. من واقعا به دنبال گُلزنی بودم و این اتفاق رخ داد. البته پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا با لباس پاریسن‌جرمن موفق به گلزنی شده بودم. پیش از این موقعیت‌های من تبدیل به گل نمی‌شد، اما این بار این اتفاق رخ داد."

مسی در حالی موفق به گُلزنی شده که قبل از این 21 موقعیت را خراب کرده بود و به گونۀ عجیب توپ‌هایی که به سمت دروازه حریفان می‌فرستاد بیرون از چهارچوب قرار می‌داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала