Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرانادا 1 رئال مادرید 4؛ پیروزی با طعم صدرنشینی در شب عجیب داوری + عکس

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
عضو شوید
در شب عجیبی که داوری رقم زد، رئال مادرید در زمین گرانادا با 4 گل میزبان‌ را به زانو درآورد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در چهاردهمین هفته از بازی‌های لالیگای اسپانیا امشب تیم رئال مادرید از ساعت 19:45 به وقت کابل در ورزشگاه لوس کارمنس مهمان گرانادا بودند و به برتری درخشان 4-1 رسیدند.
در شبی که داور بازی در یک دقیقه دو اخراجی رقم زد و شب تلخ میزبان را کامل ساخت، نیمه اول 2-1 شد که ابتدا آسنسیو روی پاس کروس در دقیقه 19 رئال را پیش انداخت و ناچو روی پاس بازیکن آلمانی حساب را 2-0 ساخت. در حالی‌که خط دفاع رئال مختل شد، لوئیز سوارز با جا گذاشتن کورتوا، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا تیم‌اش با شکست 2-1 به رختکن برود.
در نیمه دوم کهکشانی‌ها با هنرنمایی وینیسیوس توپ و میدان را در اختیار گرفتند و کام حریف را به شدت تلخ ساختند. جایی که ابتدا با حرکت زیبای بنزما و پاس در عمق این بازیکن برای مودریچ؛ در نهایت وینی مقابل دروازه خالی قرار گرفت و او هم کار را 3-1 ساخت.
هنوز تیم میزبان درست از شوک بیرون نشده بود که مونچو در دقیقه 65 با خطا روی وینیسیوس با کارت سرخ مستقیم از سوی داور جریمه شد. اعتراض سرمربی میزبان سبب شد تا پس از ضربه آزاد مهمان، داور بار دیگر دست به جیب شود و روبرتو مورنو سرمریب گرانادا را هم با کارت سرخ به بیرون از زمین راهنمایی نمود.
پس از 10 نفره شدن میزبان کارلتو دست به تعویض زد و وینی را بیرون کشید و رودریگو به زمین آمد.
در دقیقه 76 بود که بار دیگر هجوم رئالی‌ها خط دفاع میزبان را به هم ریخت و این‌بار فرلاند مندی با پای راست تیر خلاص را بر پیکر خسته گرانادا وارد نمود.
در دقیقه 85 بازی خطای بازیکن گرانادا روی رودریگو احتمال پنالتی می‌رفت اما به دلیل رد شدن توپ ارسالی کارواخال از خط کرنر، داور آغاز کار از دروازه را اعلام داشت. پس از آن و در دقیقه 88 حرکت زیبای گرانادا می‌توانست گل در پی داشته باشد اما ضربه سر سوارز را کورتوا به خوبی بیرون کشید.
در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و سرانجام بازی با حساب پرگل 4-1 به فرجام رسید. با این برد رئال 30 امتیازی شد و صدر جدول لالیگا را از آن خود کرد. در حالی‌که گرانادا با 11 امتیاز در رده 18 جدول باقی ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала