Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با تمام توان کار کردم؛ وداع اشک‌آور سولشسر پس از اخراج از منچستر + ویدیو

© Sputnik / Абзал Калиев /  مراجعه به بانک تصاویر اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United
اوله گونر سولسشیر سرمربی منچستریونایتد  Kazakhstan Soccer Europa League Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
اوله گونار سولسشر در آخرین گفتگوی خود برای منچستریونایتد آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اوله‌گنار سولشائر با اشک منچستریونایتد را ترک کرد. سرمربی اسبق شیاطین سرخ در 3 سالی که گذشت همه تلاشش را انجام داد تا تیم محبوبش به جام برسد، اما این اتفاق رخ نداد.
اکنون اوله گونار سولشر در اولین مصاحبه خود با رسانه رسمی باشگاه منچستر یونایتد پس از اخراج، احساساتی شد و اشک ریخت و تصاویر گریه او در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت چرا که سولشر یک مرد از جنس منچستر یونایتد بود.
اوله گونار سولسشر گفت:
"اول از همه، می‌خواهم از هیئت مدیره و مالکان باشگاه تشکر کنم که این فرصت را به من دادند، زیرا این فرصت برای همه فراهم نمی شود و این اتفاق برای من رخ داد. من واقعا امیدوارم در شرایطی از یونایتد جدا شده باشم که وضعیت بهتری نسبت به زمان ورودم داشته باشد."
سرمربی اسبق یونایتد در ادامه گفت:
"شما می دانید که این باشگاه برای من چه معنایی دارد و من می خواستم در اینجا به چه اهدافی برای باشگاه، هواداران، بازیکنان و کادر باشگاه دست یابم. من می‌خواستم قدم بعدی را برداشته و قهرمانی لیگ را به چالش کشیده و جام‌های زیادی را به دست آوریم."
این مربی اهل ناروی در بخش دیگری از صحبت‌های بیان داشت:
"اگر بخواهید در کنار زمین پیش شما باشم، می آیم! نه، من واقعا از کاری که کردم رضایت دارم و به دوستی های خوبی که ساختیم افتخار می کنم. برای همه بهترین ها را آرزومندم. من طرفدار یونایتد هستم و برای بازیکنان بهترین ها را آرزو می کنم و بازیکنان بسیار بسیار خوبی در ابن تیم حضور دارند.
البته که من بازی های تیم را تماشا خواهم کرد و می خواهم از سرمربی بعدی حمایت کنم. من امیدوارم او موفق باشد و من پایه های این اتفاق را گذاشته ام زیرا می دانم که در این کار تخصص دارم. من صد در صد مطمئن هستم که یک محیط فوتبال ایجاد شده و من نیز بعد از سپری شدن یک مقطع زمانی، احتمالاً در فوتبال دوباره کار می کنم."
اوله گونار سولشر در دوران بازیگری خود بین سال های 1996 تا 2007 بازیکن منچستر یونایتد بوده است و به مدت 11 سال در تیم سر الکس فرگوسن حضور داشته است و در آن مدت او توانست محبوبیتی ویژه در میان هواداران منچستر یونایتد به دست بیاورد و به این تیم و ورزشگاه اولدترافورد به چشم خانه خود نگاه کند.
سولشر در دسامبر 2018 به عنوان سرمربی منچستر یونایتد برگزیده شد و این بار در یک قامت دیگر به منچستر یونایتد بازگشت. او روز گذشته از کار برکنار شد و اخراج شد و به طور کلی عملکرد خوبی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد نداشت و بخش عمده ای از محبوبیت خود را در این دوران از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала