Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی مدافع فرانسوی از بارسا قطعی شد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ساموئل اومتیتی بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training
ساموئل اومتیتی  بازیکن فرانسوی بارسلونا Russia World Cup France Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
طبق گزارش اسپورت باشگاه بارسلونا می‌خواهد قرارداد اومتیتی را فسخ کند.
به گزارش اسپوتنیک، با حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا و صحبت های او مبنی بر این که روی همه بازیکنان تیمش حساب می کند، اومتیتی هنوز امیدوار است که بتواند به ترکیب اصلی بارسا برسد.
باتوجه به فشار های زیادی مدیریت اما رونالد کومان در نهایت روی اومتیتی حساب نکرد و بنظر میرسد که ژاوی هرناندز هم این کار را نخواهد کرد در نتیجه بارسلونا به دنبال راه حل خروج است.
مدیریت نمی‌تواند دستمزد بالایی به بازیکنی بدهد که که تقریبا همیشه مصدوم بوده است. علاوه بر مذاکرات برای کاهش دستمزد هم بدون توافق به پایان رسیده است و اکنون باشگاه می‌خواهد به نوعی قرارداد این بازیکن را که تا 2023 قرارداد دارد فسخ کند.
اومتیتی در طول 4 سال گذشته دقیقا فقط به اندازه یک فصل به میدان رفته است در حالی که دستمزد بالای هم می‌گیرد. باشگاه امیدوار است که با بازیکن به توافق جدایی برسد. آن ها باتوجه به سن او میگویند که بنظر نمیرسد در این خصوص دیگر مشکلی ایجاد شود.
اومتیتی در دو فصل اول حضورش و تا سال 2018 مدافع فوق العاده ای نشان داد ولی مصدومیت ها او را از کیفیت همیشگی دور کرد و زیر نظر کومان هم یک نیمکت نشین بود. چیزی که مشکل است اینکه بارسا روی اومتیتی حساب نمی کند و او را باید یکی از جدا شده های قطعی دانست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала