Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد سرمربی آژاکس به هدایت منچستریونایتد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاگ
تن هاگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
اریک تن هاگ سرمربی موفق باشگاه آژاکس، مدعی شد که از کارش در هالند لذت می‌برد و علاقۀ به حضور روی نیمکت یونایتد ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در چند بازی آخر با اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی خود نتایج مطلوبی کسب نکرد و پس از شکست‌های سنگین برابر لیورپول و منچسترسیتی، در آغاز هفته شکست سنگین دیگر برابر واتفورد را تجربه کرد و همین موضوع سبب شد تا مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج اوله بگیرند.
پس از برکناری سولسشر، نام‌های زیدان، براندن راجرز، تن هاگ و مائوریسیو پوچتینو به عنوان جایگزین این مربی نروژی مطرح شدند و گفته می‌شد که بزودی یکی از این گزینه‌ها هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
با این حال اریک تن هاگ سرمربی موفق باشگاه آژاکس تمایلی به حضور روی نیمکت یونایتد ندارد و در مصاحبه‌ای گفته است که از شرایط خودش در تیم فعلی‌اش راضی است.

او در این مورد به ESPN گفت:" من روی تیمم [آژاکس] متمرکز هستم. ما تیم درخشان و اهدافی زیادی داریم که می خواهیم به آن‌ها برسیم. ما می خواهیم برای همه عناوین بجنگیم. من چیزهای عجیب می‌شنوم و همه این‌ها چیزی بیشتر از شایعه نیست."

با کنار کشیدن تن هاگ، حالا زیدان و براندن راجرز جدی‌ترین گزینه‌های شیاطین سرخ محسوب می‌شوند و دیده شود که چه کسی سرمربی منچستریونایتد خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала