Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست دادن تیم ژاوی بسیار دشوار خواهد بود

© AP Photo / Francisco SecoLuis Enrique
Luis Enrique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی اسپانیا به ستایش از سرمربی کنونی بارسلونا پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بعد از روزهای پر فراز و نشیب و سختی که پشت سر گذاشت حالا شرایط نسبتا آرامی را تجربه می کنند.
نتایج ضعیف رونالد کومان باعث شد که این سرمربی هالندی از هدایت بلوگرانا برکنار شود و مطابق پیش‌بینی‌ها ژاوی هرناندز به نوکمپ بازگشت تا این بار در قامت مربی کمک حال بارسا شود.
اکنون لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا که سابقه هدایت کاتالان ها را در کارنامه خود دارد، از سرمربی جدید این تیم تمجید و حمایت کرد.
انریکه در مورد نخستین تجربه مربیگری بارسلونا توسط شاگرد سابق خود گفت:
"شکست دادن تیم ژاوی بسیار دشوار خواهد بود.او دوران سختی را گذرانده است. همیشه توانسته است شرایط را به نفع خود بهبود دهد. من فکر می کنم که او کاملاً برای مربیگری بارسلونا آماده است."
نخستین تجربه ژاوی روی نیمکت بارسلونا شاید با برد به پایان رسید اما او تا حدودی خوش‌شانس بود که توانست به این پیروزی دست پیدا کند؛ چرا که اسپانیول، تیم همشهری آبی و اناری‌ها، نمایش خیلی خوبی مقابل شاگردان ژاوی داشت و موقعیت‌های بهتری را به دست آورد.
در مرحله بعد، آبی اناری ها در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا از پرتگال خواهند رفت. آن ها برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها، به کسب پیروزی در این مسابقه نیاز دارند.
بارسلونا و اسپانیول اکنون به ترتیب با 20 و 17 امتیاز در رده ششم و یازدهم لالیگا قرار گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала