هزاران نظامی آمریکایی در آستانه اخراج از ارتش

© AP Photo / Todd PitmanБойцы спецназа американских ВМС в Ираке. Архивное фото
Бойцы спецназа американских ВМС в Ираке. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
درپي اجباری شدن تزریق واکسین کرونا در واحد‌های نظامی در امریکا، 10 هزار نفر از اعضای نیروی دریایی این کشور به علت امتناع از تزریق واکسین با خطر اخراج از ارتش مواجه شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "واشنگتن پست" بیش از 10 هزار تفنگدار نیروی دریایی ایالات متحده ممکن است با خطر اخراج از ارتش مواجه شوند زیرا هنوز دستور برای واکسنه شدن در برابر ویروس کرونا را اجرا نکرده اند، اگرچه مهلت برای این کار در 28 نوامبر به پایان می رسد.
به گفته این نشریه، تا کنون حدود 94 درصد از تفنگداران نیروی دریایی واکسینه شده اند، اما این میزان در مقایسه با سایر بخش های ارتش آمریکا همچنان یکی از پایین ترین نرخ ها است.
آخرین مهلت برای واکسیناسیون کامل 15 دسامبر است و تا به امروز95 درصد پرسنل حداقل یک دوز واکسن دریافت کردند.
این در حالی است که 99.7 درصد از همه نیرو‌های نظامی آمریکا تا اکنون حداقل یک دوز واکسین را دریافت کرده و 87 درصد هم به طور کامل واکسینه شده ااند.
نشریه نوشت کسانی که تا مهلت تعیین شده واکسسن نزنند احتمالا اخراج شده یا در محکمه نظامی محاکمه می‌شوند، اما مجازات دقیق آن‌ها هنوز مشخص نیست.

سخنگوی پنتاگون نیز گفت کسانی که به دلائل مذهبی خواستار معافیت از تزریق واکسبن شده اند، بسیار اندک هستند.

وزیر دفاع امریکا 25 اگست دستور داد همه پرسونل نظامی این کشور تا دوم نوامبر حداقل یک دوز واکسین را زده باشند، اعضای گارد ملی و نیرو‌های احتیاط تا دوم دسامبر فرصت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала