تظاهرات شدید ناشی از محدودیت های کرونا در هالند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники правоохранительных органов во время акции протеста в преддверии саммита G20 в Гамбурге
Сотрудники правоохранительных органов во время акции протеста в преддверии саммита G20 в Гамбурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
در هالند بیش از صد نفر در تظاهرات علیه محدودیت‌های کووید بازداشت شدند.
به گزارش اسپوتنیک، پلیس در چند شهر هالند شب گذشته حدود 30 نفر از اغتشاشگران را در اعتراض به محدودیت‌های کووید-19 بازداشت کرد و در سه شب شورش، تعداد عموم بازداشت شده‌گان به بیش از 100 نفر رسید.
پیامد های  تظاهرات خشونت آمیز در هالند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2021
چندرسانه ای
بحران کرونا/ پیامد های تظاهرات خشونت آمیز در هالند
برای سومین شب متوالی در هالند، ناآرامی ها در اعتراض به اقدامات محدودکننده برای مهار ویروس کرونا کاهش نیافته است. پولیس حدود 30 نفر را در سراسر کشور به اتهام خرابکاری، آتش زدن و پرتاب مواد آتش زا بازداشت کرد. در تعدادی از شهرها رژیم اضطراری برقرار شد.
در روزندال، یک مکتب ابتدایی را آتش زدند و همچنین در جریان این حوادث یک متر تیزرفتار نیز به آتش کشیده شد. ماموران پولیس به دلیل نقض نظم عمومی 15 نفر را بازداشت کردند.
در گرونینگن، این اقدام ابتدا مسالمت آمیز بود، اما سپس تعدادی از حوادث ثبت شد. به عنوان مثال، آشوبگران ویترین مغازه ها را شکستند، دو بایسکل را بردند و به ایستگاه اتوبوس آسیب رساندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала