Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال‌آفرینی تماشاگران پایان ندارد؛ دیدار لیون - مارسی لغو شد

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
دیدار تیم‌های فوتبال لیون و مارسی در چارچوب هفته چهاردهم لوشامپیونه به دلیل تخلف تماشاگران نیمه کاره به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم المپیک لیون و المپیک مارسی از چهارچوب هفته چهاردهم لیگ یک فرانسه شب گذشته به مصاف هم رفتند.
در دقیقه چهارم بازی، زمانی که دمیتری پایت برای ارسال ضربه کرنر، به کنار زمین رفته بود، یک تماشاگر عصبانی، یک بطری آب معدنی را به سمت ستاره مارسی پرتاب و این بطری به سر او اصابت کرد و ستاره سابق وستهام مصدوم شد.
داور پس از مصدومیت پایت، سریعا دستور توقف بازی را صادر کرد و دو تیم را به رختکن بازگرداند و دیگر تصمیمی برای ادامه بازی تاکنون گرفته نشده است.
این اولین بار در فصل جاری لیگ یک فرانسه نیست که به خاطر تخلف هواداران، بازی به حالت تعلیق در می‌آید. بازی تیم‌های مارسی و نیس در شهریور سال جاری هم به دلیل هجوم هواداران به داخل زمین نیمه کاره مانده بود؛ این بازی در زمانی دیگر و بدون تماشاگر تکرار شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала