Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه گزینه اصلی هدایت منچستریونایتد

© REUTERS / Jason CairnduffBritain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game
Britain Soccer Football - Manchester United v AFC Bournemouth - Barclays Premier League - Old Trafford - 15/5/16 General view inside the ground before the game  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
سه مربی گزینه اصلی هدایت منچستریونایتد هستند و هر کدام واکنش‌های متفاوتی به این فرصت شغلی داشته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر پس از یک رشته نتایج ناامیدکننده از سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شد و مایکل کریک به‌طور موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
سایت "گل" اعلام کرد شیاطین سرخ پس از اخراج سولسشر در جستجوی سرمربی جدیدی هستند و مدت‌هاست خواهان استخدام مائوریسیو پوچتینو بوده و جالب اینکه سرمربی پاری‌سن‌جرمنمخالف چنین انتقالی نیست.
علاقه یونایتد برای جذب پوچتینو هرگز از بین نرفته اما آنها نیازی به اقدام نداشتند زیرا از کاری که سولسشر انجام می‌داد، راضی بودند و پوچتینو به پاری‌سن‌‌جرمن پیوست، جایی که او در حال حاضر سرمربی است.
سرمربی پاری‌سن‌‌جرمن رابطه خوبی با سر الکس فرگوسن دارد که می‌تواند در تصمیم‌گیری او برای ترک فرانسه کلیدی باشد. رابطه پوچتینو با لئوناردو مدیر ورزشی پاری‌سن‌جرمن عالی نیست و همچنین می توان فهمید که او می خواهد در باشگاهی باشد که در آن قدرت زیادی در فرآیند تصمیم گیری داشته باشد.
بحث بازگشت سر الکس فرگوسن به نیمکت شیاطین سرخ هم مطرح شده اما جایگزینی پیرمرد اسکاتلندی سخت‌ترین کار در فوتبال است.هنوز مشخص نیست منچستریونایتد چه زمانی قصد دارد سرمربی دائمی استخدام کنند و کریک چند بازی را هدایت خواهد کرد.
از سویی دیگر نام‌های زیادی به صورت بلندمدت و کوتاه مدت وارد فهرست گزینه‌های منچستریونایتد شده‌اند و لوران بلان، مدافع سابق این تیم یکی از افرادی است که ممکن است هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد. زین‌الدین زیدان بیکار است اما با وجود رویکرد این باشگاه علاقه‌ای به هدایت منچستریونایتد ندارد.
از اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس نیز نام برده شد و او در مورد انتقال احتمالی به "ESPN" گفت:"شما مدام این را از من می‌پرسید. این یک سؤال عجیب است. من چیزی در مورد آن نشنیده‌ام، بنابراین نمی‌توانم به آن فکر کنم."
سولسشر در 168 بازی حضور روی نیمکت منچستر آماری شامل 91 برد، 37تساوی، 40 باخت کسب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала