Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمکت داغ یونایتد؛ پوچتینو سه‌شنبه عازم منچستر می‌شود!

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
سرمربی پاری‌سن‌جرمن جز گزینه‌های جدی برای هدایت منچستریونایتد است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از اخراج اولگنار سولسشایر از هدایت منچستریونایتد، رسانه‌های اروپایی گامنه‌زنی‌های مختلفی درخصوص آینده نیمکت شیاطین سرخ مطرح می‌کنند.
این در حالیست که بیشتر رسانه‌های انگلیسی زیدان را شانس اول سرمربیگری منچستر می‌دانستند، اما با اظهار عدم تمایل زیدان به حضور در این تیم تقریبا این پروژه به پایان خود رسیده است.
در این میان مائوریسیو پوچتینو که اکنون هدایت پاری‌سن‌جرمن را بر عهده دارد به عنوان اصلی‌ترین گزینه هدایت شیاطین سرخ مطرح شده و حتی روزنامه "سان" مدعی شده این مربی آرجنتینی روز سه‌شنبه برای دیدار منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن راهی شهر منچستر خواهد شد و این احتمال وجود دارد که در همان روز قرار داد جدید وی با یونایتد به امضا برسد.
اما حالا گفته می‌شود که اگر یونایتد پیشنهادی رسمی و جدی را برای جذب پوچتینو ارائه کند، این مربی حاضر است در اولدترافورد مربیگری کند. سایت گل مدعی شده که این مربی رابطه خوبی با سر الکس فرگوسن هم دارد و همین می‌تواند نقشی کلیدی در جدایی او از پاریس ایفا کند.
از سوی هم، سرآلکس فرگوسن علاقه زیادی به پوچتینو دارد و این باعث شده تا شانس این مربی آرجنتینی برای حضور در نیمکت شیاطین سرخ بیشتر شود. پوچتینو مدتها است که گزینه مربیگری در منچستریونایتد به شمار می‌رود اما او اکنون هدایت پاری سن جرمن را برعهده دارد و با این تیم قرارداد دارد.
نشریه انگلیسی دیل میل البته از راجرز، زیدان و رالف رانگنیک نیز به عنوان دیگر گزینه‌های هدایت شیاطین سرخ پرده برداشت. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی برای منچستریونایتد رخ خواهد داد.
این تیم فرداشب در لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به مصاف ویارئال خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала