Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واقعیت عجیب و شوکه‌کننده در مورد مرگ مارادونا

© AP Photo / Alessandra TarantinoЛюди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе
Люди зажигают свечи в честь легенды футбола Диего Марадоны в районе Quartieri Spagnoli в Неаполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
یک سال از مرگ اسطورۀ فوتبال آرجنتین می‌گذرد و صحبت‌ها درباره مرگ خبرساز او هنوز به پایان نرسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، یک سال پس از درگذشت مارادونا، نلسون کاسترو پزشک و خبرنگار سرشناس کتابی را تحت عنوان "سلامت دیگو، یک داستان واقعی" منتشر کرده است که در مورد برخی جزئیات پزشکی وی توضیح داده است.
خوانا ویاله مجری برنامه از نلسون پرسید که "آیا صحت دارد که قلب مارادونا قبل از مرگش ربوده شده است؟" که نلسون در این باره گفت:
"باید تایید کنم که مارادونا بدون قلب مدفون شده است. گروهی جسور بودند که می خواستند وارد قبر شده و قلب دیگو را خارج کنند، ولی هیچ گاه این اتفاق نیفتاد. چرا که یک ماموریت بزرگ و عجیب بود. وقتی که پزشکان از چنین اتفاقی مطلع شدند، قلب مارادونا را از بدنش خارج کردند تا در موردش تحقیق کنند چرا که قلب مارادونا در تحقیقات در مورد دلیل مرگش خیلی مهم بود."
او در ادامه در این باره اظهار داشت:
"وزن قلب مارادونا حدود نیم کیلوگرم بود، قلب بسیار بزرگی بود. معمولا وزن قلب 300 گرم است اما قلب مارادونا به عنوان یک فوتبالیست خیلی بزرگ بود. علتش هم جدا از ورزشکار بودنش به نارسایی قلبی وی برمی گردد."
بعد از مرگش، حواشی مختلفی در خصوص دیگو ایجاد شد که از آن جمله می توان به مشکل خوردن وراث او در تقسیم اموال و به حراج گذاشتن برخی از دارایی های او برای پرداخت بدهی های او اشاره کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала