چطور میتوان جوانی را حفظ کرد

© Depositphotos.com / EvgenyatamanСтадии старения кожи
Стадии старения кожи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
دریافت به اندازه کافی ویتامین دی، ترشح آنتی اکسیدان رسوراترول در بدن، کاهش شکر مصرفی به افزایش طول عمر شما کمک می کند.
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان بریتانیایی سه عادت روزانه را نام برده اند که می تواند خطر ابتلا به امراض مرتبط با افزایش سن را کاهش داده و عمر را طولانی تر کند.
 جوانی با شنیدن اسم غذای مورد علاقه خود از کما دوماهه خارج شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2020
جوانی با شنیدن اسم "غذای مورد علاقه" خود از دوماهه کما خارج شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی اکسپرس، دانشمندان بریتانیایی 3 راه را برای حفظ جوانی نام بردند، آنها توصیه می کنند که مصرف زیاد شکر می تواند باعث بروز امراض قلبی عروقی مرتبط با افزایش سن و دیابت شود. کاهش شکر در رژیم غذایی به کُند کردن پیری، جلوگیری از اختلالات متابولیک و بهبود صحت کامل کمک می کند.
در این تحقیق دکتر دیوید سینکلر مصرف 1000 میلی گرم آنتی اکسیدان رسوراترول را توصیه می کند. این ماده به ویژه در شراب سرخ یافت می شود و به عنوان یک کمک کننده طبیعی در کُند کردن روند پیری در نظر گرفته می شود. به علاوه، به مبارزه با سرطان، دیابت، امراض قلبی و چاقی کمک می کند.
Стадо коров пасутся в Финляндии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
دکتر هندی: خوردن مدفوع گاو به صحت مفید است+ویدیو
علاوه بر این، دانشمندان مصرف ویتامینD را توصیه کردند زیرا سطح آن در بدن با خطر مرگ نسبت معکوس دارد. عمر را طولانی می کند و خطر ابتلا به امراض مرتبط با افزایش سن را کاهش می دهد. زمانی که نور مستقیم خورشید به پوست برخورد می کند، بدن ویتامین دی را تولید می کند. با این حال، بین اکتوبر و مارچ، مردم به اندازه کافی ویتامین دی دریافت نمی کنند، بنابراین باید به شکل قرص مصرف شود.
دانشمندان دانشگاه سیدنی پیش از این اعلام نمودند که رژیم غذایی ممکن است در پیشگیری از دیابت، سکته و امراض قلبی موثرتر از دارو باشد. به عقیده این دانشمندان ، تعادل ریزمغذی ها در بدن بیشترین تأثیر را بر روی کبد دارند. در حین حال، مصرف پروتئین و مقادیر زیاد کالری نه تنها بر مسیرهای متابولیک، بلکه بر فرآیندهای اساسی کنترل سلولهای بدن نیز به شدت تأثیر می گذارد که ممکن است به غشای سلولی، پروتئین ها و DNA آسیب برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала