Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: می‌خواهیم بنفیکا و بایرن را شکست دهیم

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با بنفیکا در چهارچوب هفتۀ پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد چهارشنبه در ورزشگاه نیوکمپ، میزبان بنفیکا در چهارچوب هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا است و برای راه‌یابی به دور بعدی این رقابت‌ها نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از مصاف با بنفیکا، مدعی شد که به دنبال پیروزی در این دیدار است و تمام تلاشش را می‌کند تا تیمش راهی دور بعد شود.

او در مورد این بازی گفت:" بنفیکا تیم بزرگی است، من برای خورخه ژسوس احترام زیادی قائل هستم و همیشه این تیم را تحسین می کنم. خورخه تیم بزرگی در اختیار داشته و از مدافعان میانی بسیار قوی بازیکنان بسیار مهمی در همه خطوط بهره می‌برد. ما سعی می کنیم سبک خودمان را پیاده کنیم و اگرچه رسیدن به این هدف سخت خواهد بود، اما ما می خواهیم تیمی رقابت طلب باشیم. من برای دیدار فردا پیروزی تیم خود را تصور می کنم. من تیم را برای کسب برتری آماده می کنم و دیدار فردا فرصتی برای حضور در دور دوم لیگ قهرمانن است، بهتر است مثبت اندیش باشیم تا منفی گرا."

ژاوی در مورد برتری بارسا نسبت به بنفیکا گفت:" حرف زدن راحت است اما باید این را در زمین نشان دهیم. مقابل اسپانیول خوب بودیم. اگر برنده شویم به 1/8 نهایی صعود می‌کنیم. باید شجاع باشیم و برای کسب هر 3 امتیاز بجنگیم. ما در آخرین بازی برابر بنفیکا با نتیجه 3-0 باختیم و این بار نباید چنین شود."

سرمربی بارسا در مورد پدری نیز صحبت کرد و گفت:" برای پدری خیلی خوشحالم. عملکردش در 18 سالگی باورنکردنی بوده است. او شایسته این جایزه است. او اکنون مصدوم است اما او بازیکنی کلیدی و متفاوت برای ماست. امیدوارم هرچه زودتر بتوانم روی او نیز حساب کنم اما مهم است به خوبی ریکاوری کند."

ژاوی در ادامه در مورد وضعیت بوسکتس پرداخت و چنین گفت:" درحقیقت مینگوئزا، نیکو گونزالس و بوسکتس خوب هستند ( این 3 بازیکن برابر اسپانیول احساس نارحتی داشتند ). باید ببینیم که ریکاوری آنها چطور پیش می‌رود اما به طور کلی نباید مشکلی برای حضور در این بازی داشته باشند."

وی در مورد هفته اول مربی‌گری‌اش نیز توضیحات داد و گفت:" خیلی خوشحالم. خیلی زیاد، خیلی مثبت هستم، در بهترین باشگاه جهان حضور دارم و این احساس خاصی دارد. بازیکنان فوق‌العاده ای داریم. تیم بزرگی داریم و می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم . باید این را در زمین ثابت کنیم. ما بارسا هستیم و باید بدنبال برتری باشیم. تا اینجای کار حالم خوب است."

او در مورد ارزش بازی فردا گفت:" این بازی شبیه فینال است زیرا ما مقابل بایرن و بنفیکا( در دور رفت ) شکست خوردیم. سناریو این است که هر دو بازی باقی مانده را ببریم . ترجیح میدهم مثبت فکرکنم و تصور کنم با انجام یک بازی خوب موفق به کسب 3 امتیاز می‌شویم. سناریو دیگر ( باخت ) اگر اتفاق افتاد تحلیلش می‌کنیم ."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала