Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک گزینۀ عجیب روی میز مدیران یونایتد برای جانشینی سولسشر

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2021
عضو شوید
سرمربی اخراجی باشگاه نیوکاسل با منچستریونایتد لینک شده و به نظر می‌رسد که وی به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، شکست سنگین منچستریونایتد در آغاز هفته برابر واتفورد باعث شد تا بالاخره کار سولسشر در این تیم به پایان برسد و وی از سوی مدیران باشگاه اخراج گردد.
پس از برکنار این سرمربی نروژی، مایکل کریک دستیارش به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد انتخاب شده اما بسیاری مطمئن هستند به زودی سرمربی دیگری هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت. زین‌الدین زیدان با وجود آنکه ارتباط‌هایی با او برقرار شده اما تا به این لحظه حاضر به قبول پیشنهاد سرمربیگری منچستریونایتد نشده است.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاریسن‌جرمن که دیگر گزینه‌ جدی شیاطین سرخ است، نمی‌تواند تا وسط فصل پاریس را ترک کند و سایر گزینه‌ها نیز در حال حاضر در دسترس نیستند.
با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که سران شیاطین سرخ در نظر دارند تا هدایت تیم را به سرمربی موقت بسپارند و استیو بروس سرمربی اخراجی نیوکاسل گزینه جدی آن‌ها محسوب می‌شود.
بروس که چندی قبل به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج شد، در حال حاضر بدون تیم است و می‌تواند تا پایان فصل هدایت یونایتد را به عهده بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала