Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل به دنبال تمدید اما رودیگر در فکر خروج

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی، آنتونیو رودیگر را تهدید به قرارداد در حالی کرد که مذاکرات متوقف شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ توماس توخل سرمربی چلسی وضعیت قرارداد آنتونیو رودیگر را کاملاً روشن کرده زیرا این بازیکن آلمانی همچنان در برابر امضا کردن تمدید‌ اش در استمفوردبریج مقاومت می کند. با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات جنوری، آبی‌ها این خطر را دارند که مهره کلیدی این تیم در تابستان با یک انتقال تابستانی می‌تواند جدا شود.
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
ورزش
لستر 0 – چلسی 3؛ تداوم صدرنشینی با قدرت‌نمایی در کینگ پاور + عکس
رودیگر بخشی جدایی ناپذیر از خط دفاعی توخل است که با دریافت تنها 4 گل در 12 بازی لیگ برتر، بهترین در این بخش محسوب می شود.
این مدافع میانی مقابل لستر در روز شنبه گلی فوق العاده با سر به ثمر رساند که دومین گل او در این فصل بود و در حالی‌که جشن گرفت اما ممکن است که زهر جدایی وی کام چلسی را تلخ نماید.
در حالی که کمتر از یک سال از قرارداد فعلی او باقی مانده، مقدمات پیش قرارداد می تواند با سایر طرف‌ها از اول جنوری آغاز شود و اعتقاد بر این است که تیم‌های زیادی علاقه‌مند به او هستند.
در میان آنها بایرن مونیخ، رئال مادرید و پاریسن‌جرمن هستند، بنابراین آبی‌ها ممکن است کار سختی برای متقاعد کردن این بازیکن 28 ساله داشته باشند که در لندن بماند.

توخل پس از پیروزی 3-0 لستر اذعان کرد: "او [رودیگر] از روز اول فوق العاده بوده و در سطح بسیار بالایی بهتر و بهتر می‌شود. وضعیت شرایط است. ما می‌خواهیم او بماند، این کاملا واضح است و او این را می داند. اما گاهی در این مواقع تأخیر خاصی پیش می‌آید و بدیهی است که در این گفتگوها و تصمیم او تأخیر وجود دارد."

سرمربی آلمانی اضافه کرد: "این روزها ممکن است اتفاق بیفتد، اما روی ذهنیت او تأثیر نمی‌گذارد، کیفیت و رفتار او تأثیر نمی‌گذارد. او در حال حاضر کاملاً به چلسی متعهد است و من کاملاً مطمئن هستم که اعتماد، احترام و عشق باشگاه و تماشاگران را احساس می‌کند. برای من، او یک رقیب بزرگ است و دقیقاً نقطه مناسبی است. او در رقابتی ترین لیگ و در باشگاهی است که برد در آن مهم است، پس بیایید کمی صبور باشیم و امیدوارم پایان خوشی داشته باشیم."

زمانی که توخل به عنوان جانشین فرانک لمپارد در جنوری سال جاری انتخاب شد، دوران حرفه ای رودیگر در چلسی واقعاً اوج گرفت. با قدرت، سرعت و ورزش، مجموعه مهارت‌های او برای بازی در سمت چپ مدافع سه مدافع توخل کاملاً مناسب است. یافتن جایگزینی با کیفیت مشابه نیاز به سرمایه گذاری بزرگ دارد، چیزی که سلسله مراتب باشگاه به طور قابل درک مشتاق است از آن اجتناب کند.
اگر آنها نتوانند پولی را برای مدافع آلمانی پس بگیرند، می تواند دردناک‌تر شود که اگر قراردادی از هم اکنون تا تابستان امضا نشود، امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
این‌که زمان چگونه می‌چرخد ​​باید مشخص شود، اما رودیگر مطمئناً باعث شده است که چلسی بر سر آینده‌اش تحت تأثیر قرار بگیرد و عملکرد او ممکن است در نهایت به او کمک کند تا به آنچه می خواهد برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала