Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد به رئال؛ زیدان بیاید، امباپه می‌ماند

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
در صورتی که زین‌‍الدین زیدان هدایت پاریسن‌جرمن را به عهده بگیرد، این موضوع بر روی تمدید قرارداد کلیان امباپه تأثیر خواهد گذاشت و وی به جای رفتن به رئال، با تیم فعلی خود تمدید خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاریسن‌جرمن، پس از برکناری اوله گونار سولسشر نروژی از هدایت منچستریونایتد، به این باشگاه لینک شده و گزارش‌ها می‌رساند که وی در نیم فصل سُکان هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
ورزش
تماس پی‌اس‌جی با زیدان؛ رفتن پوچتینو به یونایتد قطعی است
پاریسن‌جرمن برای خروج احتمالی مائوریسیو پوچتینو آماده می‌شود و زین الدین زیدان را به عنوان جایگزین ایده آل برای سرمربی آرجانتینی می‌داند.
در صورتی که زین‌‍الدین زیدان هدایت پاریسن‌جرمن را به عهده بگیرد، این موضوع می‌تواند به ضرر رئال مادرید تمام شود زیرا این باشگاه بر این باور است که انتصاب زیدان سبب خواهد شد تا کیلیان امباپه در پاریس ماندنی شود.
اعتقاد بر این است که زین‌الدین زیدان از تحسین کنندگان بزرگ کیلیان امباپه است و در صورت پیوستن به غول فرانسوی، مشتاق خواهد بود هموطن خود را حفظ کند.
لوس بلانکوس از دیرباز به مهاجم پی‌اس‌حی علاقه‌مند بوده و در تابستان امسال سعی کرد او را به خدمت بگیرد. با این حال، این انتقال انجام نشد، اما گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید تابستان آینده به دنبال امباپه خواهد بود.
از قرارداد فعلی امباپه با پاریسن‌جرمن 8 ماه باقی مانده و این بازیکن چندین پیشنهاد تمدید را تا حالا رد کرده است. این بازیکن 22 ساله تمایل خود را برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال پنهان نکرد، اما در صورت پیوستن زین‌الدین زیدان به این باشگاه، می‌تواند در پی‌اس‌جی بماند زیرا رویای همکاری با هموطن خود را دارد.
زیدان شدیداً به حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش علاقه دارد و حالا دیده شود که هدایت پاریسن‌جرمن را به عهده خواهد گرفت یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала