Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مذاکرات جدی یونایتد با سرمربی سابق بارسا برای جانشینی سولسشر + عکس

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد تماس‌هایی با ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا داشته‌اند و به نظر می‌رسد که این سرمربی باتجربه به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، به روز یکشنبه باشگاه منچستریونایتد از جدایی رسمی اوله گونار سولسشر خبر داد و از همان موقع فعالیت خود را پیدا کردن سرمربی آینده به صورت جدی آغاز کرد. رسانه‌ها گمانه زنی خود را شروع کردند و از گزینه‌هایی چون پوچتینو، اریک تن هاگ، لوپتگی، لوران بلان، وین رونی، رالف رانگنیک، براندن راجرز به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشر نام بردند.
در این میان پوچتینو گزینۀ محبوب مدیران این باشگاه محسوب می‌شود اما او نمی‌تواند تا وسط فصل پاریس را ترک کند و سایر گزینه‌ها نیز در حال حاضر در دسترس نیستند.
با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که سران شیاطین سرخ در نظر دارند تا هدایت تیم را به سرمربی موقت بسپارند و چند گزینه مد نظر آن‌ها است.
در همین حال فابریزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای خبر داده که سران منچستریونایتد تماس‌هایی با ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا داشته‌اند و به نظر می‌رسد که این سرمربی باتجربه به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
رومانو در یک رشته توییت نوشته است:" واضح است، ارنستو والورده تنها به عنوان گزینه موقت در نظر گرفته می شود - در صورتی که منچستریونایتد نتواند در حال حاضر یک سرمربی دائمی مانند پوچتینو یا راجرز را انتخاب کند."
والورده در حالی به باشگاه منچستریونایتد لینک شده که از زمان برکناری از بارسلونا بدون شغل بوده و چندی قبل اعلام کرد که به دنبال بازگشت به دنیای مربی‌گری است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала