Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضررهای مالی هنگفت یونایتد با اخراج سولسشر

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
منچستریونایتد که اوله گونر را اخراج کرد، حالا با ضررهای هنگفت میلیونی روبرو است.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که منچستریونایتد اوله‌گونر سولسشر را از وظیفه برکنار کرد اما این تیم چند روز قبل قراردادهای سه‌ساله را با کادرفنی او به امضا رساند که پرداخت حقوق آنان میلیون‌ها دالر می‌شود.
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2021
ورزش
رسمی: منچستریونایتد اوله را اخراج کرد
اسپورت میل افشا کرده که مایکل کریک سرپرست تیم و دستیار مایک فیلان، مربی تیم اول کایران مک کنا و مربی دروازه‌بان‌ها ریچارد هارتیس ماه گذشته قرارداد جدیدی را امضا کردند و با رفتن سولسشر احتمالا آنها نیز خواهند رفت زیرا این احتمال وجود دارد که هر مدیر جدیدی کارکنان‌اش را بیاورد، به این معنی که غرامت پرداختی به مردان سولسشر به میلیون‌ها دالر می‌رسد.
منابع می‌گویند که این قراردادها در تابستان به توافق رسیدند و زمان برد تا جزئیات دقیق مشخص شود. مالکان باشگاه نیز هنگام بحث در مورد قراردادها اصولی بودند و بعید به نظر می‌رسید که از قراردادهای توافق شده صرف نظر کنند، علی‌رغم این واقعیت که فُرم باشگاه به هم ریخته بود.
تا همین اواخر، سولسشر حمایت کامل هیئت مدیره یونایتد را حفظ کرد. تمایل به ماندن با او تا پایان فصل وجود داشت اما شکست تحقیرآمیز 4-1 شنبه در واتفورد موقعیت او را غیرقابل دفاع ساخت.
یونایتد با دردسر مالی قابل توجهی مواجه است و منابع می‌گویند که بازیکنان زیادی مشتاق تغییرات عمده در سمت مربیگری هستند. سران اولدترافورد به دنبال سرمربی موقت تا پایان فصل هستند. حتی اگر کادر مربیگری تا آن زمان باقی بماند، این احتمال وجود دارد که مدیر دائمی بعدی بر یک پاکسازی پرهزینه نظارت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала