Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

محافظان رونالدو در افغانستان تجربه نظامی دارند + عکس

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و خانواده اش توسط دو برادر دوگانگی که در یک واحد نیروهای ویژه کشور پرتگال در افغانستان خدمت می‌کردند، محافظت می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره 36 سالۀ منچستریونایتد، در سفرها و گردش در شهر توسط یک تیم هشت نفری که به نام " فورکادو" معروف اند، محافظت می‌شود و این بازیکن از سال 2018 با این تیم قرارداد و همکاری دارد.
در ترکیب این تیم دو برادر دوگانگی که در یک واحد نیروهای ویژه پرتگال در افغانستان خدمت می‌کردند، حضور دارند و همواره در کنار رونالدو اند.
این دو برادر سرجیو و خورخه رامالهیرو، سربازان سابقی اند که قبل از پیوستن به یک واحد حفاظت در ترکیب پولیس پرتگال که از قضات و سیاست‌مداران محافظت می‌کند، در افغانستان جنگیده اند و حالا هویت آن‌ها فاش شده است.
مجله مشهور فلش هویت این محافظان رونالدو را فاش کرده و مدعی است که این دو برابر به درخواست رونالدو استخدام شده‌اند تا از وی و فرزندانش حفاظت کنند.
چندی قبل عکس‌هایی سرجیو و خورخه رامالهیرو در کنار رونالدو هنگام همراهی ستاره پرتگالی به فرودگاه برای سفر به سوئیس و تقابل با یانگ بویز مورد توجه قرار گرفت و از آن زمان به بعد همواره در مورد این برادر دوگانگی گزارش‌هایی منتشر شد.
این جفت خوش استایل که هویت‌شان در آن زمان علنی نشده بود، پس از پیاده کردن او برای پرواز، به او کمک کردند تا بکس‌هایش از موتر پایین بیاورد.
گفته می‌شود که این دو برادر در سال 2013 و در ترکیب 40 نظامی پرتگالی که برای تقویت استراتیژی جديد سازمان ناتو براي افغانستان انتخاب شده بودند، به این کشور آمدند و نزدیک به یک سال و هشت ماه در مناطق مختلف افغانستان برای اهداف مشترک کشورهای ناتو جنگیده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала