مشاور امنیت ملی پاکستان در آینده ای نزدیک به افغانستان سفر می کند

© AP Photo / K.M.ChaudaryМальчик под флагом Пакистана
Мальчик под флагом Пакистана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
قرار است مشاور امنیت ملی پاکستان در آینده نزدیک به افغانستان سفر و با مقامات گروه طالبان درباره مسایل مختلف گفتگو خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های پاکستانی، در جریان نشست ویژه درباره افغانستان با حضور عمران خان، اعلام شد که معید یوسف، مشاور امنیت پاکستان به زوی به افغانستان سفر خواهد کرد.

قرار است او در این سفر، درباره گسترش مناسبات بین دو کشور افغانستان و پاکستان و شناسایی زمینه‌های خاص در افغانستان که مورد نیاز کمک و پشتیبانی است، رایزنی‌ انجام دهد.
واکنش مشاور امنیت ملی پاکستان به کارزار «پاکستان را تحریم کنید» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
واکنش مشاور امنیت ملی پاکستان به کارزار «پاکستان را تحریم کنید»
همچنین نخست وزیر پاکستان، کمک‌های بشردوستانه این کشور به ارزش ۵ میلیارد روپیه تصویب و به زودی به صورت محموله‌های موادغذایی، دارو، تجهیزات بهداشتی و امکانات مورد نیاز در فصل زمستان به افغانستان ارسال می‌شود.
ارسال فوری ۵۰ هزار تن گندم به افغانستان، کاهش مالیات فروش اجناس صادراتی از افغانستان به پاکستان، موافقت با عبور محموله ۵۰ هزار تن گندم از هند به افغانستان از طریق مسیر زمینی پاکستان به عنوان کمک بشردوستانه و تسهیل بازگشت شهروندان افغانستان به کشورشان از مقصد هند از طریق مسیر زمینی پاکستان از جمله موارد مورد توافق در این نشست بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала