Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدوم نمی‌شدم، حالا در بارسا حضور داشتم

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
رناتو سانچز هافبک تهاجمی لیل فاش کرد که تابستان گذشته بارسلونا با این تیم به توافق نهایی دست یافته بود و او می‌توانست راهی بلوگرانا شود، اما مصدومیت همه چیز را برهم زد و او در فرانسه ماندنی شد.
به گزارش اسپوتنیک، رناتو سانچز هافبک پرتگالی لیل، قبل از حضور در این تیم در بایرن مونیخ و سوانسی دورۀ ناکامی را تجربه کرد و در نهایت تصمیم گرفت تا به لیگ فرانسه بیاید و به فوتبال حرفه‌ای خودش ادامه دهد.
این بازیکن در لیل به روزهای اوج خودش بازگشت و موفق شد با این تیم عنوان قهرمانی لیگ 1 فرانسه را در رقابت‌ با تیم پُرستاره پاریسن‌جرمن کسب کند و بار دیگر مورد توجه تیم‌های مطرح اروپا قرار گیرد.
ستاره پرتگالی تابستان گذشته مورد توجه بارسلونا و لیورپول قرار گرفت اما انتقال او به هیچ یک از این دو تیم انجام نشد و وی در لیل ماندنی شد.
دلیل عدم انتقال این ستاره 24 ساله به نیوکمپ مشکلات مالی بارسلونا عنوان شد و رسانه‌های نزدیک به دو باشگاه مدعی شدند که طرفین روی رقم انتقال به توافق نهایی دست نیافتند.
سانچز اما مدعی است که توافق نهایی بین دو باشگاه در آن زمان صورت گرفت اما مصدومیت همه چیز را برهم زد و وی مجبور شد تا در لیل بماند.

رناتو در این مورد به رسانه‌ها گفت:" اگر مصدوم نشده بودم، حالا برای بارسلونا بازی می‌کردم. دو تیم در آن زمان به توافق نهایی رسیده بودند و همه چیز تمام شده بود. مصدومیت اتفاقی شوکه کننده برایم بود ولی فوتبال همین است و باید با پستی بلندی‌هایش کنار آمد. وقتی مصدوم شدم، دیگر به پیشنهادات فکر نکردم و تمرکز را روی ریکاوری گذاشتم."

این در حالی‌ست که کومان شدیداً به سبک بازی سانچز علاقه داشت و می‌خواست او را برای تقویت خط میانی تیمش به خدمت بگیرد. رویای رناتو برای حضور در بارسا حالا پایان یافته عنوان شده زیرا با اخراج کومان و روی کار آمدن ژاوی، بلوگرانا دیگر علاقۀ به پدیدۀ یورو 2016 نخواهند داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала