Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تیاگو به علاقۀ بارسا به بازگرداندنش

© AFP 2023 / GUENTER SCHIFFMANNМатч Бавария – Реал Мадрид
Матч Бавария – Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول اظهار داشت که توجهی به علاقه بارسلونا نسبت به خودش ندارد و روی موفقیت در تیم فعلی‌اش متمرکز است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از روی کار آمدن ژاوی هرناندز در بارسلونا، ایده بازگرداندن ستاره‌های لاماسیا که در حال حاضر در باشگاه‌های دیگر اروپا توپ می‌زنند، شکل گرفت و در اولین اقدام سران بلوگرانا به جذب تیاگو هافبک اسپانیایی لیورپول علاقه نشان دادند.
رسانه‌های اسپانیایی پس از اعلام علاقۀ بارسا به این بازیکن مدعی شدند که وی از شرایط خودش در لیورپول راضی نیست و تلاش خواهد کرد تا به تیم سابق خودش برگردد.
تیاگو اما چنین ایده‌ای ندارد و می‌گوید که در حال حاضر روی موفقیت در لیورپول متمرکز است و توجهی به چنین شایعاتی ندارد.

او در این مورد در نشست خبری قبل از مصاف با پورتو گفت:" من فقط به فوتبال بازی کردن فکر می‌کنم و اصلاً نگران شایعاتی که مطرح می شود نیستم. من روی وظایفی که در تیم بر عهده من قرار داده شده، تمرکز کرده‌ام. من با لیورپول قرارداد دارم و در حال حاضر مشغول تجربه چیز جدیدی در لیگ‌برتر انگلیس هستم. من می‌خواهم با لیورپول به تمام جام های ممکن دست پیدا کنم."

بارسا در حالی به جذب این بازیکن علاقه نشان داده‌ که فصل گذشته شانس به خدمت گرفتنش را با مبلغ ناچیز داشت اما اقدامی نکرد و وی راهی لیورپول شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала