Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینیسیوس: همیشه عاشق رئال و رونالدو بودم، پیشنهاد بارسا را رد کردم

© REUTERS / JUAN MEDINAفينيسيوس جونيور
فينيسيوس جونيور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
ستاره رئال مادرید در مورد رد پیشنهاد بارسا و پیوستن به تیم فعلی‌اش صحبت کرد و اظهار داشت که همیشه عاشق رونالدو و تیمش بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در سال 2018 به جذب وینیسیوس جونیور از فلامینگو بسیار نزدیک بود اما در نهایت مهاجم برازیلی پیشنهاد کاتالان‌ها را رد کرد و به رئال مادرید پیوست.
این وینگر جوان حالا و طی مصاحبه‌ای با "کادنا سِر" توضیح داد که چرا پیشنهاد غول کاتالونیایی را رد و به باشگاه رئال مادرید پیوست.
وینیسیوس گفته است که رئال مادرید پروژه بهتری داشت و پیشنهاد بهتری نیز نسبت به بارسلونا به او ارائه داد و همین موضوع سبب جلب علاقه‌اش شد و تصمیم گرفت تا راهی مادرید شود.

وی گفت:" بارسلونا و رئال مادرید سعی کردند مرا به خدمت بگیرند اما من رئال مادرید را به دلیل پروژه‌ای که آنها پیشنهاد کردند انتخاب کردم. من همیشه باشگاه و بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و دیگران را دوست داشتم."

ستاره رئال مادرید همچنین درباره تحولات اخیر در بارسلونا صحبت کرد و گفت:" فکر می‌کنم آن‌ها با ژاوی پیشرفت خواهند کرد، اما نمی توانم در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم، من روی مادرید تمرکز کرده‌ام."

وینیسیوس جونیور در این فصل نمایش خیره کننده از زمان پیوستنش به این تیم داشته و توانسته در 17 بازی 10 گل و 7 پاس گل برای غول اسپانیایی به ثمر برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала