Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: کارهایی که مسی و رونالدو انجام دادند، تکرار نمی‌شود

© AFP 2023 / SERGEI SUPINSKYگواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی به تمجید از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداخت و اظهار داشت کارهایی که آن‌ها انجام داده‌اند، تکرار نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی بامداد پنجشنبه در چهارچوب هفتۀ پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان پاریسن‌جرمن است و این دیدار سرنوشت صدرنشین گروه A رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.
سیتی برای صعود به دور بعدی نیاز به یک امتیاز دارد اما تمام تلاشش را خواهد کرد تا انتقام شکست در دور رفت را بگیرد و درنشین گروه نیز شود.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، ساعتی در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضرشد و در موارد مختلف صحبت کرد.

او در مورد دیدار برابر پی‌اس‌جی گفت:" فکر می‌کنم هر فصل شرایط برای راه‌یابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سخت‌تر می‌شود. حریفان، مربیان و بازیکنان سخت‌تر و سخت‌تر می شوند. فردا ما فرصتی برای صعود داریم و اگر این کار را انجام دهیم برای باشگاه و بازیکنان بسیار خوب است. ما تلاش خواهیم کرد."

او در ادامه در مورد مهار مسی صحبت کرد و او را در کنار رونالدو بهترین بازیکن دنیا فوتبال عنوان کرد و اظهار داشت کارهایی که آن‌ها انجام داده‌اند، تکرار نخواهد شد.

پپ در این مورد گفت:" مهار مسی خیلی سخت است زیرا او کارهایی انجام می‌دهد که هر کس قادر به انجام آن نیست. من نمی‌توانم بگویم که مسی چه کار خواهد کرد. آنها نیمار، امباپه و دی‌ماریا را هم دارند که می توانند به تنهایی برای هر تیمی در سراسر جهان ستاره باشند اما حالا هر چهار بازیکن در یک تیم هستند. فکر می کنم کاری که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انجام دادند منحصر به فرد است بنابراین تصور نمی کنم که این موضوع دوباره تکرار شود."

سرمربی سیتی در حالی به تمجید از مسی پرداخته که این بازیکن در بازی رفت با ضربه فنی دروازه تیمش را باز کرد و نخستین گُل خود را با پیراهن پاریسن‌جرمن به ثم رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала