Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: به دنبال انتقام هستیم، کورتوا بهترین است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با اف سی شریف اعلام کرد که به دنبال انتقام شکست دور رفت از این تیم است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در مولداوی مهمان اف سی شریف، در پنجمین هفتۀ دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است و دیدار دشواری برابر شگفت‌ساز این رقابت‌ها دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی در نشست خبری قبل از مصاف با این تیم اعلام کرد که به دنبال انتقام شکست دور رفت از تیم شریف است.

او در مورد دیدار فردا گفت:" در بازی رفت تجربه خوبی نداشتیم. باید از اشتباهات دور رفت جلوگیری کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. نباید عجلۀ داشته باشیم. باید آرامش و 90 دقیقه خوب داشته باشیم. حریف را به خوبی می شناسیم و باید بازی کاملی داشته باشیم. سفری طولانی داشتیم اما در این جا مشکلی نداریم. در هتل خوبی هستیم. استادیوم و چمن عالی هستند. یک سفر عادی داشتیم. کمی طولاین بود اما کاری نمی توان کرد. حضور در فرودگاه خیلی سریع بود. از استادیوم شگفت زده شدم چرا که جدید و بهینه است. بازی فردا بازی مهمی است چرا که از معدود تیم‌هایی هستند که ما را شکست دادند. می خواهیم انتقام بگیریم."

آنچلوتی در ادامه در مورد استفاده از سیستم چرخشی صحبت کرد و گفت:" سیستم چرخشی برای این که تیم سرحال باشد و با انگیزه ظاهر شود، مهم است. باید لحظات و حال و هوا را در نظر گرفت. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و چیز زیادی عوض نشده است. میلیتائو و رودریگو می توانند فردا برگردند اما برای بازی فردا به چرخش فکر نمی‌کنیم."

سرمربی رئال در مورد دشواری کارش گفت:" رختکنی دارم که مملو از کیفیت، شخصیت و نظم است. هماهنگی خوبی بین خودمان داریم. جوانی و اشتیاق وجود دارد. مربیگری را دوست دارم چرا که تا کنون هیچ مشکلی وجود نداشته است. مربیگری در رئال حس خوبی دارد. همه مربیان فشار را حس می‌کنند. آن‌ها هر هفته ممکن است اخراج شوند. این هم بخشی از مسولیت و امید برای حضور در بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست."

وی در مورد عدم حضور کورتوا در میان نامزدان دریافت جایزه بهترین دروازه‌بان سال فیفا نیز صحبت کرد و گفت:" دروازه‌بان خوب زیاد وجود دارد. چرا افراد دیگری انتخاب نشدند؟ نمی‌دانم. کورتوا را با هیچ کسی عوض نمی‌کنم. او هم حاضر نیست جایش را عوض کند. فکر می‌کنم که برای او مهم است که لالیگا و چمپیونزلیگ را ببرد و آن را به جوایز فردی ترجیح می‌دهد. از نظر ما او بهترین است."

آنچلوتی در آخر در مورد وینیسیوس حرف زد و گفت:" با توجه به سبک بازی‌اش، متفاوت‌ترین بازیکن فوتبال است. در حرکات تک به تک بازیکنان زیادی نیستند که مثل او باشند. باید بهتر شود چرا که حرکات تن به تن مهم است اما مهمترین بخش نیست. تواضح دارد تا بهتر شود و از کارش راضی است. می خواهد یاد بگیرد و یاد خواهد گرفت. ذهنش آماده است. از آن بازیکنانی نیست که فکر کند همه چیز را برده و کامل است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала