خانه های انگلیس به شارژر الکتریکی موترمجهز شوند

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniتحریم های لندن علیه ریاض
تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
وجود فناوری ویژه شارژ موتر ها در آینده به یکی از ملزومات خانه ها تبدیل شود. در همین راستا دولت انگلستان در اقدامی پیشگامانه این موضوع را اجباری کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "اسکای نیوز" بوریس جانسون نخست ‌وزیر انگلستان قرار است ماده‌ای جدیدی را به مقررات ساختمانی این کشور اضافه ‌کند که بر اساس آن خانه ‌های جدید و املاک غیر مسکونی مانند سوپر مارکت ‌ها و دفاتر کار و همچنین املاک بازسازی‌ شده با بیش از ده محل پارک موظف به نصب شارژرهای موتر های الکتریکی می شوند.
دولت انگلستان در این رابطه می گوید که این تغییر منجر به نصب 145 هزار شارژر خودروهای الکتریکی در سراسر انگلستان در طول هر سال خواهد شد.
Apple iCar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
موتر برقی اپل با تراشه اختصاصی احتمالاً 2025 معرفی می‌شود
با توجه به اینکه به کمک این قانون، شارژ بیشتر وسایل نقلیه در خانه انجام می شود، مردم می توانند املاک جدیدی را که از قبل برای موتر های الکتریکی آماده شده اند، خریداری کرده و در عین حال اطمینان داشته باشند که نقاط شارژ به راحتی در مغازه ها و دفاتر کار جدید در سراسر بریتانیا در دسترس هستند.
از سوی دیگر با توجه به نزدیک شدن به ممنوعیت سال 2030 انگلیس برای موتر های جدید غیر برقی، دولت این کشور در حال سرمایه گذاری روی زیرساخت های موتر های برقی است تا مردم هر چه بیشتر تشویق به پذیرش و استفاده از این وسایط شوند.به در کنار این قوانین جدید ساختمان سازی، روش‌های ساده‌ تری نیز برای پرداخت هزینه های مربوط به شارژ موتر نیز ارائه خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала