قصد بایدن برای شرکت در انتخابات 2024

© REUTERS / Jonathan ErnstПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
سخنگوی کاخ سفید قصد بایدن برای شرکت در انتخابات 2024 را تأیید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رویترز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره حضور بایدن در انتخابات 2024، تایید کرد وی قصد دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شود.
با توجه به اینکه جو بایدن 79 ساله، رئیس جمهوری آمریکا، در ماه‌های اخیر با افت محبوبیت در نظرسنجی‌های مختلف مواجه بوده است، این مسئله برای برخی از دموکرات‌ها سوال‌برانگیز شد که آیا بایدن در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد یا خیر.
همزمان با سفر بایدن به همراه سربازان آمریکایی به پایگاه نظامی "فورت برگ" برای مراسم "روز شکرگزاری"، ساکی افزود: قصد رئیس جمهور بایدن این است که در انتخابات 2024 شرکت کند.
Президент США Джо Байден в Восточном зале Белого дома  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2021
محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح رسید
اگر بایدن دوباره انتخاب شود، در آغاز دور دوم ریاست‌جمهوری خود 82 ساله خواهد بود. او پیش از این مسن‌ترین فردی بود که در ماه جنوری به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا مراسم تحلیف را اجرا کرد.
اگر بایدن در انتخابات 2024 شرکت نکند گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که کامالا هریس، معاون او هم در انتخابات 2024 شرکت نمی‌کند. یک نظرسنجی اخیرا در آمریکا نشان داده است که میزان محبوبیت هریس 28 درصد بوده است.
بایدن روز جمعه اولین معاینات فیزیکی و پزشکی خود را پس از روی کار آمدنش، سپری کرد. پزشک وی اشاره کرد که سرفه‌های مکرر وی به علت اسید ریفلاکس معده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала