Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش پوچتینو به مربی‌گری در یونایتد: در پی‌اس‌جی واقعاً خوشحالم

© REUTERS / Dylan MartinezTottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino
Tottenham Hotspur teknik direktörü Mauricio Pochettino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن، به شایعات علاقۀ یونایتد به خودش واکنش نشان داد و مدعی شد که در پاریسن‌جرمن خوشحال است.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد روز یکشنبه پس از شکست سنگین 4-1 مقابل واتفورد، اوله گونار سولسشر را برکنار کرد و گمانه‌ زنی‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی قرار است جایگزین او شود، آغاز شد.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی فعلی پاریسن‌جرمن علیرغم اینکه اوایل سال جاری مسئولیت هدایت پاریسی‌ها را برعهده گرفت، به شدت با یونایتد لینک شده و بسیاری از کارشناسان معتقد اند که وی در نیم فصل هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد گرفت.
با این حال، سرمربی سابق تاتنهام در آستانه بازی مهم پی‌اس‌جی برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، در مورد مرتبط شدن خودش با یونایتد صحبت کرد و اظهار داشت که در پاریس خوشحال است.

او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به خبرنگاران گفت: من روی پی‌اس‌جی متمرکز هستم. من تمام زندگی‌ام را صرف بازی فوتبال کرده‌ام. ما در حرفه‌ای هستیم که شایعات در آن وجود دارد. من کاملاً درک می‌کنم که جریان چیست. گاهی به صورت مثبت، گاهی به صورت منفی. این نوع چیزها نمی‌تواند حواسم را پرت کند. ما باید با آن عادت کنیم. من خیلی روی مسئولیت فعلی‌ام متمرکز هستیم و صد درصد تلاش می‌کنم تا بهترین‌های خود در خدمت باشگاه بگذارم. من در پاریسن‌جرمن خیلی خوشحالم."

او در ادامه افزود:" من نمی‌توانم در مورد باشگاه دیگر صحبت کنم. کاری که باشگاه‌های دیگری در این لحظه انجام می‌دهند به من مربوط نیست. وقتی در اسپانیول گفتم که رویای من دیدار با فرگوسن است، این موضوع اکنون اشتباه درک می‌شود و این قابل فهم نیست. فوتبال امروز است. فردا نیست، باشگاه باید برنامه‌ریزی کند و ما هم باید برای نتایج بهتر برنامه‌ریزی کنیم. من فکر می‌کنم ما باید همیشه به این فکر کنیم که مادام العمر در باشگاهی که هستیم، مسئولیت‌پذیر باشیم. من به همه شما گفتم، قرارداد من تا 2023 است و من در پاریسن‌جرمن واقعا خوشحالم. این یک حقیقت است."

این در حالی‌ست که یونایتد امروز مذاکرات با ارنستو والورده را آغاز کرده و به نظر می‌رسد که سرمربی سابق بارسلونا هدایت شیاطین سرخ را عهده‌دار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала