Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پلان B بارسا برای تقویت خط حمله مشخص شد

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
عضو شوید
بارسلونا در صورتی که موفق به جذب رحیم استرلینگ نشود، به سراغ حکیم زیاش و تیمو ورنر دو مهاجم چلسی خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن ژاوی در بارسلونا، وی از مدیران باشگاه خواست تا برای تقویت خط حمله تیمش در زمستان برای جذب یک مهاجم اقدام کنند زیرا مارتین برایتویت و سرخیو آگوئرو برای مدت طولانی در دسترس نخواهند بود.
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
ورزش
مصدوم نمی‌شدم، حالا در بارسا حضور داشتم
گزینه جدی بارسلونا برای تقویت خط حمله رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی سیتی است و کاتالان‌ها در زمستان برای جذب قرضی او با بند خرید دائمی اقدام خواهد کرد.
سیتی اما مخالف جدایی ستاره‌اش به صورت قرضی است و می‌خواهد وی را به صورت دائمی و قیمت مناسب به فروش برساند. وضعیت اقتصادی بارسلونا اما بحرانی است و این باشگاه نمی‌تواند مبلغ درخواستی سیتی را تأمین کند.
با این حال بارسا در صورتی که در جذب استرلینگ ناکام بماند، طرح دیگری برای تقویت خط حمله‌اش دارد و برای جذب دو مهاجم چلسی اقدام خواهد کرد.
طبق گزارش ESPN، بارسلونا در حال حاضر بازیکنانی را هدف قرار داده است که برای زمان بازی بیشتر در باشگاه های دیگر تلاش می‌کنند و می‌خواهد آن‌ها را به صورت قرضی به نیوکمپ بیاورد.
بارسا دو گزینه را نشانی کرده و می‌خواهد تیمو ورنر و حکیم زیاش را از چلسی به خدمت بگیرد. هر دو بازیکن به دلیل درخشش روملو لوکاکو و میسون مونت در اکثر بازی‌ها روی نیمکت قرار دارند و از شرایط خودشان راضی نیستند.
در این میان زیاش به دلیل این که وینگر است، بیشتر مورد توجه بلوگرانا قرار دارد و این تیم بزودی برای جذب او پیشنهاد ارائه خواهد داد.
زیاش در حالی به بارسلونا لینک شده که در سال 2019 این باشگاه به جذب وی علاقه‌مند بود اما او چلسی را انتخاب کرد و به این باشگاه پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала